Da er det fortalt

stjernebarnet

Elsker forumet
Vi hadde ikke planglagt å si det til familie ennå, hadde tenkt å vente til iallefall uke 10, som er om 2 små uker. Men i går hadde mamma og pappa invitert oss, og søsken med ektefeller på middag med god drikke. Vi har jo en gutt fra før, så han ble med. Mens jeg styrte på med å få han klar til å legge seg, kom mannen min til meg, lettere panisk, at det ikke var noen form for alkoholfri drikke der og vi skulle alle overnatte hos foreldrene mine, så vi kunne ikke bruke unnskyldningen om at jeg måtte kjøre hjem igjen. [8D]

Så med en tilfeldighet kom foreldrene mine inn på rommet hvor gullungen skulle sove. Da måtte jeg bare ta mot til meg å si at vi hadde noe vi måtte fortelle. De ble jo så klart ganske overrasket. Så ville vi se om søsknene mine reagerte på at jeg ikke drakk noe, så vi fikk mamma og pappa til å holde det for seg selv. Mamma sa etterpå at det å holde det hemmelig i de 3 neste timene var ganske vanskelig [:D] Ingen reagerte på det, så når vi skulle spise dessert sa jeg bare at vi hadde noe vi måtte fortelle (igjen). Da hyler svigerinna mi ut: Du er gravid!! Du har jo ikke drukket i hele kveld!" [:D] Hun sa at hun hadde reagert på at jeg ikke ville ha verken øl, cider, vin eller sangria [:D]

Så det ble en mer begivenhetsrik middag enn noen av oss hadde regnet med [;)] Nå skal vi si det til svigers, så tar vi det sakte men sikkert og sier det til alle venner og kjente [:)]

he he. så spennende. gratulerer med å spre den gode nyheten! :-D

Hehe [:D] Artig historie [:)]
Her er det blitt fortalt over telefon bare [8D]

Så morsom historie[:D]

Er som oftest det man ikke planlegger som blir best, og det kunne kanskje ikke komme en bedre annledning enn dette!

Såååå gøy, nesten misunnelig jeg [:D] Deilig å få det av "skuldrene" [:)]

For en bra historie![:D]
Vi fortalte det til familiene våre i går selv, passa seg sånn siden alle fra begge sider var tilstede.[8D]
Malin grisa tilfeldigvis på kjolen sin ved god hjelp av pappaen, og måtte skifte klær. Kom tilbake igjen med en t-skjorte der det stod: "Jeg skal bli STORESØSTER!" [:D]

hehe så morro da..
det er sånn det er koselig å fortelle det..
åå gleder meg til min tur..selv om det er leeenge til enda..
[:D][:D][:D]

Ja, det var ganske godt å få sagt det. Vi var litt redde for å si det for tidlig, for da kan det bli et "langt" svangerskap å høre om, men det gikk bra [:)] Gleder meg til å si det til alle venner, men skal prøve å vente litt til med det [:D]

Vi fortalte det også i går til besteforeldrene! Gikk utrolig godt, og det er herlig å ikke gå å gjemme det lenger for de![:D]

Back
Topp