da er det fortalt

FruStina

Gift med forumet
men bare til pappa og stemora mi, og mamma og stefaren min [:D] Som da selvsagt ble veldig glad. Lillegutt fikk æren, med hjemme laga t-skjorte. Gjorde det billig og enkelt vi [;)]

Herre! Du er virkelig flink som har greid å holde tett så lenge[:D][:D][:D] Kudos[;)][;)][;)]
Men tenker det er deilig at det er ute også[:D]

Genialt!!!

Det skal jammen jeg gjøre istedet for å kjøpe en genser/t-skjorte hvor det står JEG SKAL BLI STOREBROR.
Sparer jo penger på det[;)]

Det var vel kjekt å si den lille hemmeligheten???[:D]

Vi skal si den denne uken eller neste...gruer meg litt kjenner jeg.

Åh, så koselig da! Tipper de ble glade ja. En nyttårsbaby[:)] Åh, misunnelig[:D]

Hadde tenkt å putte en sånn på bikkja vi[:D]

Genialt! Gratulerer med "offentlig" graviditet[:)]

Ja de ble jo utrolig glade. Men jeg blir så flau av å fortelle slikt jeg, aner ikke hvorfor. Men er såååååååååååååå deilig at det er ute [:D] Eneste var at de fikk streng beskjed om å ikke ta det frem på facebook eller til andre enda [;)]

så nå er det bare å la gravid bladet mitt ligge på bordet, ha på seaband uten å måtte ha langarmet på, og finne frem g-buksene mine.....eeeeeeeendelig

ORIGINAL: FruStina

Ja de ble jo utrolig glade. Men jeg blir så flau av å fortelle slikt jeg, aner ikke hvorfor. Men er såååååååååååååå deilig at det er ute [:D] Eneste var at de fikk streng beskjed om å ikke ta det frem på facebook eller til andre enda [;)]

så nå er det bare å la gravid bladet mitt ligge på bordet, ha på seaband uten å måtte ha langarmet på, og finne frem g-buksene mine.....eeeeeeeendelig

Jeg og var kjempeflau når jeg skulle fortelle det[:D] Har fortsatt ikke fortalt det til pappan til sambo, fordi vi syns det er så ekkelt, hahaha!
Fikk også samme beskjed om å ikke si noe på facebook. Mamma er sterk motstander av det[8D][:D]

Så deilig!!![:D][:D][:D]
Jeg blei også veldig flau når jeg skulle fortelle det til mamma og pappa[8D]

ORIGINAL: maltesers

Så deilig!!![:D][:D][:D]
Jeg blei også veldig flau når jeg skulle fortelle det til mamma og pappa[8D]

kjempefin t-skjorte!!! Skal gjøre det samme her. Har vert å kjøpt genser og textil pen i dag faktisk! [:D] men vi venter enda litt til med å ta den på henne... [;)]

tuuuuuuuuuuuusen takk vennen min, men det er ille rart enda da [:D]
Masse klemmer til verdens beste !!!

mine foreldre vet det, pluss pappa sine søstre og to kusiner på mamma sin side.
også vet svigers det...

dette vet de pga at jeg er sykemeldt, også spurte de om jeg var blitt det. Og jeg må virkelig si at det gidder jeg ikke å lyge på at jeg ikke er...

Hehe.. Så morro!!!! Herligt å få sagt d til de nærmaste ja[:)] Rart hvorfor d må liksom være flaut hehe.. men eg og syns d.. Vett liksom ikkje heilt koss eg ska sei d å sånn.
Me fekk jentå vårs på litt over 2 år til å ringe til svigers å si at "mamma har baby i magen og jeg skal bli storesøster".

Kult påfunn m t-skjorta!!!!!

ORIGINAL: mokkenikke88

Så koselig[:)][:)]
Kjempe fin T- sjorte[:D]

[:)]

Må være litt deilig å ha sagt det og - gleder meg til vi skal si det[:)][:)]

veldig deilig, men skriker det ikke ut til verden enda da.....venter nok til over uke 12 med det [:D] Bare sååååå deilig å slippe å holde inn magen lenger [:D]

Så deilig å endelig ha kommet ut av "skapet" til familien[:D] Nå kan du kose deg og ikke stresse med å holde det skjult[:)] Det er jo heller ikke så lenge før du er i uke 12 og kan si det til resten[:)]

ORIGINAL: FruStina

men bare til pappa og stemora mi, og mamma og stefaren min [:D] Som da selvsagt ble veldig glad. Lillegutt fikk æren, med hjemme laga t-skjorte. Gjorde det billig og enkelt vi [;)]

Så fin en genser til storebror da. Syns du har vært skikkelig flink. Mer koselig med en slik hjemmelaga synes nå jeg da [;)] Gratulerer med å komme ut av skapet som gravid da, snuppa [;)][;)][;)]

Back
Topp