Da er det et faktum!

Mollå

Gift med forumet
Vi blir tobarnsforeldre i februar

Testen var kjempe positiv, ingen tvil![:D]

Gleder meg masse til å bli bedre kjent med dere!

Gratulerer så masse, og velkommen hit til oss[:)]

Gratulerer så mye!! [:D]

Gratulerer så mye med spiren [:)] Og velkommen hit [:)]

ORIGINAL: mortilto

Gratulerer kjempe mye!! en herlig følelse å se den positive testen [:D]

Gratulerer[:D]

sååå gøøøøy..... hva blir d til m utdriklag da??[8|][:D] shit i... baaabyyy...[:D]

Tusen takk alle sammen![:D]

Tenk at vi skal gifte oss med en liten lillebror eller søster inni magen!

Fantastisk

håååper du ikke blir dårli da siden du skal gifte deg snart! er d plass til magen i kjolen??

ORIGINAL: Bebibooms

håååper du ikke blir dårli da siden du skal gifte deg snart! er d plass til magen i kjolen??

Jeg har vært skikkelig kvalm de siste 3 dagene, men ikke sånn skikkelig med brekninger og sånn, bare uvel! Ved bryllupet har vi vell gått over til andre trimester så håper på null kvalme da![:)] Med Eliah fikk jeg hyperemesis(ekstrem svangerskapskvalme) fom uke 13 og frem til fødsel, men håper og tror det blir annerledes denne gang! Sist gang var jeg 100% frisk de første 12 ukene, så har virkelig troen på at det blir motsatt denne gang!![:D]

Er ikke plass til så mye mage, men sist fikk jeg ikke mage før i uke 23 eller no, og er vell ca i uke 15 ved bryllupet. Det skal gå så fint atte!!![:D][:D]

Gratulerer så mye, velkommen hit. Er så kjekt når testen er klar og fin, og det ikke ligger noen grunn til tvil [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

Gratulerer så mye, velkommen hit. Er så kjekt når testen er klar og fin, og det ikke ligger noen grunn til tvil [:D]

Sant så sant!! Det beste som finnes!!![:)] Gleder meg til å ta en med ukeindikator i morgen![:D]

Tusen takk! Gleder meg til å bli kjent med dere!

gratulerer[:)]

Tusen tusen takk![:D]

Gratulerer så mye med positiv test [:D] mye spennende som skjer for tiden for dere! 

[:)]

Back
Topp