Da er det en ny dag jenter

Bænken

Glad i forumet
Da var søndagen i uken kommet allerede [:D]
Ukene går fort synes jeg [:D]

Har dere noen planer for denne dagen da?

Jeg sitter her i stua å ser utover fjorden, den er blikkstille [:D] litt tåke men den ser ut til å lette snart [;)]
Har en maskin med klær ferdig på tørk snart å må vel gå over gulvet atter en gang [8D]
Men i ettermiddag blir det kjekt, da er det basar på skolen med åre salg, lodd, mange fine premier å litt å bite i å det gleder jeg meg til. Alltid kjekt å treffe andre i bygda. Å er vi heldige så titter sola fram å [:D]

Ha en kjempe fin dag alle sammen [:D]

Sitter å spiser nystekte rundstykker til frokost å nyter den lyse vårlige dagen! [:)] Store planer om at jeg skal få ryddet utav klesskapene våre  i dag, få kastet klær vi ikke bruker og kjørt en del til Fretex. Sambo er smådårlig men han må nok trå til alikavel ellers kan det bli tomt i klesskapet hans.. [8D]  Ellers bare slappe av tenker jeg [:)]

Ha en fin søndag![:)][:)]

God morgen alle[:D]
Har nettopp spist frokost, så nå sitter jeg og ser litt på TV, men det går ingenting!
Skal prøve å få gjort litt smått i dag, vaske litt klær osv[:)]

Så i ettermiddag/kveld får jeg besøk av en venninne vi skal lage lasagne og hvitløksbaguetter! Nam Nam!
Og så blir det film og kos! Gleder meg[:D]
Håper alle får en strålende søndag![:)]

Skal på middag hos svigers idag =)
Så skal vi kjøre junior til mine foreldre, hvor han skal overnatte til i morra =)

Så blir det slappings i sofaen i kveld =)

Tja, har vært ei trasig helg.. Sambo dro til Praha med jobben på onsdag og kommer hjem mandag.. Og da bestemmer plutselig bekkenet mitt seg for å klikke helt, prøvde å få lånt meg krykker på fredag men utlånskontoret hadde flytta, så får prøve i morra.. Og i tillegg fikk jeg telefon fra jordmor torsdag om at jeg har svangerskapsdiabetes..

Så i påvente av innkalling til dia.poliklinikken og føde.pol. så tør jeg ikke spise noe som helst omtrent.. Så her har det gått i ei grovskive med fiskepudding og et glass vann x4 pr dag pluss en liten porsjon middag, som har vært litt kjøtt, masse grønnsaker og uten poteter, litt fordi jeg ikke kommer meg noen vei heller så får ikke handla.. Så ruta mi er fra senga til do, fra do til kjøkkenet og så til sofaen...

I dag håper jeg å klare å komme meg ned til postkassa... Og så gleder jeg meg bare til i morra når jeg får krykker og sambo kommer hjem!

Nå har jeg nettopp komt meg opp av senga, å sitter å spiser tørr kneipp skive med jarlsberg ost på [8D]
Har fått på plass sprinkelsenga tidligere i uka, så tror jeg skal få prøvd å legge diverse esker og rot på loftet å gjøre istand til et liten "babykrok" på soverommet[:)]

Ikveld skal jeg på kino med venninner å se Precious! [:D]

Her har vi rydda ut klærne til Tara fra stellebordet og satt det inn på badet og lagt klær vi har kjøpt til lillebror oppi, skal vaske det mot sommeren når det kan tørke ute, men deilig å få tinga ut av skapet vårt for det blir så fult.

Senga til lillebror er satt opp, men vi skal ikke legge på dyner eller noe før en liten stund før han kommer, kjekt når man vet dagen han kommer på[:D]

God bedring til alle med bekken problemer, eller andre kjipe ting[:)]

ORIGINAL: Sylvia80

Tja, har vært ei trasig helg.. Sambo dro til Praha med jobben på onsdag og kommer hjem mandag.. Og da bestemmer plutselig bekkenet mitt seg for å klikke helt, prøvde å få lånt meg krykker på fredag men utlånskontoret hadde flytta, så får prøve i morra.. Og i tillegg fikk jeg telefon fra jordmor torsdag om at jeg har svangerskapsdiabetes..

Så i påvente av innkalling til dia.poliklinikken og føde.pol. så tør jeg ikke spise noe som helst omtrent.. Så her har det gått i ei grovskive med fiskepudding og et glass vann x4 pr dag pluss en liten porsjon middag, som har vært litt kjøtt, masse grønnsaker og uten poteter, litt fordi jeg ikke kommer meg noen vei heller så får ikke handla.. Så ruta mi er fra senga til do, fra do til kjøkkenet og så til sofaen...

I dag håper jeg å klare å komme meg ned til postkassa... Og så gleder jeg meg bare til i morra når jeg får krykker og sambo kommer hjem!

Huff [&:] høres ut som ei virkelig trasig helg.
Håper bekkenet ditt kommer seg å at det går bra med dia. Finner nok en kjempe fin balanse skal du se [:)]
Du får komme deg til fysio med bekkenet ditt [:)] skal til fysio med mitt på tirsdag å det skal bli en fryd [;)]

Får besøk av mamma, pappa, mormor og morfar, kaffebesøk:) Også har morfar med seg en hjemmelaget vugge til lille baby:D

Klokken er ikke 3 engang enda, men jeg har rukket MASSE!
Mannen var ikke helt i form i dag, så jeg tok med meg velsla på loppemarked. Der fant jeg en liten karaffel jeg kan ha blåbærlikøren jeg laget i høst på etterhvert.
Så tok vi oss en tur på åpen hall, det var stor stas. De hadde to hoppeslott og masse aktiviteter for smårollinger og hun løp kontinuerlig fra vi kom til vi gikk. Hun møtte tilogmed ei hun kjente fra barnehagen, og de hekset hverandre enda mere opp og løp etterhverndre og jeg hadde problemer med å holde følge med det etterhvert så store magen min. Så hun var stuuuptrøtt til vi kom hjem igjenn og sovnet ganske kjapt. Så nå mens hun sover fant jeg fram symaskina mi og holder på å sy noe bæretøy til ei venninne.
Jeg skulle egentlig bare på do, men så gikk jeg forbi PCn på veien, og ups!
Jeg får fortsette syingen før snuppa våkner, for da blir det slutt på slike aktiviteter  [:)]

Har tilbragt hele helgen med foreldrene mine og søstra mi og ungene hennes. De bor ikke her og har vært på besøk i helga. Det har vært kjempekoselig :) er enda hos mamma og de og skal si ha det når de reiser. Ellers har vi ingen planer, bare slappe av i ettermiddag. [:)]

Ha en fin søndag, alle sammen!

ORIGINAL: Sylvia80

Huff, ønsker jeg bodde i nærheten å kunne ha hjulpet deg når du er i den situasjonen. Hold ut, så krysser vi fingrene for at det blir bedre i morgen!![;)]

Her sto vi opp tidlig, spiste deilig frukt med yoghurt til frokost, og pakka kaffe, te og sjokolade i sekken for å ut på tur. En time gikk vi, så kaffepause, så en time tilbake. Helt nydelig vær her, sol og perfekt skareføre å gå på. "Alpha firbeint" sprang og kosa seg skikkelig hele turen. Været kan gjerne holde seg sånn leeenge!!!

Ha en fortsatt god dag alle sammen!![:D]

Back
Topp