Da er det bekreftet :(

2barns mor

Elsker forumet
 Jeg har desverre ingen liten baby med ett bankende hjerte i magen mere. Nå venter jeg bare på tlf fra sykehuset, hvor jeg venter på en utskrapning. emoticon

Til alle dere fantastiske oktober mammaer, jeg vil ønske dere så mye lykke til videre med svangerskapet og tiden som kommer når babyen er ute. Kos dere masse og nyt hvert sekund. Og takk for meg emoticon  klem til dere alle

Trist og høre, håper det går bra med dere og at ein ny spire klorer seg fast snart. Klem

Så leit:-( Lykke til videre!

Så utrolig trist å høre!  Håper det går bra med deg,til tross for omstendighetene! Og at det snart ligger en ny liten baby inne i magen din <3
Stor klem til deg

Så trist :( 
Man tror og håper at alt kommer til å gå bra med alle siden vi har kommet såppas langt i svangerskapet.. 

Lykke til videre, håper du får en ny spire snart som holder seg på plass helt til den blir lagt skrikende på brystet ditt <3

Uffda! Det var leit å høre!
Ønsker deg lykke til videre med ny spire etterhvert!

emoticonSå utrolig trist!!
Det har vært koselig å ha deg her inne!

Uffda:( Lykke til videre..

mamma09og10 skrev:
Så utrolig trist å høre!  Håper det går bra med deg,til tross for omstendighetene! Og at det snart ligger en ny liten baby inne i magen din <3
Stor klem til deg

Utrolig leit... Trodde liksom vi var trygge nå, alle sammen.... :(((
Stor klem til deg. Håper en ny spire fester seg fort <3

Det var kjempe trist høre :( Masse lykke til videre, håper det snart sitter en ny sterk spire :)

Det var trist å høre, masse lykke til videre!! Stor klem

å neij!.. d var utrolig trist! håper det går bra med deg! krysser fingrene for ny spire snart! klem

Så utrolig trist :(

Ønsker deg all lykke til <3 :)

mamma09og10 skrev:
Stor klem til deg

Engel skrev:

Så utrolig trist :(

Ønsker deg all lykke til <3 :)

Back
Topp