Da er det bare en time til... *har vært*

therese*

Elsker forumet
..jeg skal på ul. Kjenner jeg gruer meg stort...

Har ikke vært så bekymra denne gangen som jeg var sist, men merker jeg er livredd for at det skal være flere inni der [8D]

Jaja wish me luck og kryss fingrene for at jeg får se ett bankende hjerte[:D]

Og lykke til alle dere andre som skulle på ul i dag og [:D]

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Da har jeg vært å sett på et lite sprellende bøllefrø[:D] Med bankene hjerte og armer og ben som flaksa villt inni der[:D]

Så nå kommer jeg til å fortelle nyheten til folk og satse på at alt går bra videre også. Ble satt tilbake en dag i fht egne beregninger, men gjør ikke noe med sånt før terminberegning på den ordinære ultralyden. Bilde av den lille fikk vi og:)

ORIGINAL: mamma til leah

mASSE LYKKE TIL[:D] gleder meg til oppdatering[:)]

sign[;)]

ORIGINAL: mamma til leah

mASSE LYKKE TIL[:D] gleder meg til oppdatering[:)]

Lykke til! [:D]

Så kjekt! Får vi se bilde eller?[:)]

ORIGINAL: Rappo

Så kjekt! Får vi se bilde eller?[:)]

skal se om jeg får lagt inn.. Men er neimen ikke lett å se noe [8D] Jeg spurte Thea da vi kom hjem om hun kunne se hva som var på bilde- og hun sa " ja det er Emil". Emil er søskenbarnet hennes på 4 mnd så enten er hun dyktig og forstod at det var en liten baby eller så har hun skikkelig flaks i tippinga [8D]

Så kjekt å høre at alt så fint ut [:)]

åååååååååååå så gøyt da[;)]kjenner eg gleder meg ekstra til 3 aug
kan tenke meg det va en stor opplevelse snuppi[;)]så bra alt står bra til
kjempe gla på deres vegner

Så herlig!! [:D]

ORIGINAL: SunShin

Så herlig!! [:D]

gratulerer så mye:))), eg har totalt angst førr ultralyd, ha det ikke sisst, men no har eg en 1 åring i hus, og håpa sånn på at det bære en der inne sjøl om alt tyd på det motsatte:S

Jippi! Så herlig da [:D] jeg også har vært på UL, og fikk se en liten som var svært aktiv. Nå tror jeg vi kan nyte det fullt ut [:D]

ORIGINAL: Linemora88

gratulerer så mye:))), eg har totalt angst førr ultralyd, ha det ikke sisst, men no har eg en 1 åring i hus, og håpa sånn på at det bære en der inne sjøl om alt tyd på det motsatte:S

Oi så du har mistanke om at det er flere??? Da tror jeg jammen ikke jeg hadde turt la være å ta bare for å sjekke[:)] Bedre jo lenger tid man har på å forberede seg[:D]. Men jeg forstår godt angsten din!!!

ORIGINAL: Rafi

Jippi! Så herlig da [:D] jeg også har vært på UL, og fikk se en liten som var svært aktiv. Nå tror jeg vi kan nyte det fullt ut [:D]

Ja det tror jammen jeg vi kan og [:D][:D]

Back
Topp