Da er det bare å vente.......

<3mor-til-verdens-beste<3

Flørter med forumet
Da gjenstår det bare å se om det ble klaff denne mnd :) håper på en positiv test om underkant av 14 dager :) Flere som venter spent på svar ?

Spennende! :) Jeg har eggeløsning i underkant av 2 uker, så her må jeg vente en stund på testing - termin blir isåfall i midten av januar. Håper virkelig det klaffer denne mnd :) *Håpe*

Går det som planlagt blir termin helt i starten av januar :) krysser fingrene for alle som venter :)

Positiv el-test idag, så håper håper på å hoppe hit om 2 uker =) spennende!! =)

Lykke til alle sammen =)

Er 3 DPO nå så er bare å vente å se hva som skjer med tempen og om TR kommer senere eller ikke men dersom det klaffer så vil jeg få termin 1 jan

lykke til alle,
håper virkelig at jeg og kan komme inn her...

Her er det fortsatt 2 uker til el men jeg håper på det beste Blir spennende å følge med på alle sammen som får gleden av å flytte inn her før det er min tur til å teste :-) Lykke til alle sammen!

venter også på el i slutten av mnd, men krysser fingrene for at dette er vår mnd. Lykke til alle sammen. Blir spennende når de første mammaene med spirer flytter inn her på forumet

Bare noen få dager igjen til testing ;) *spent*

hadde ikke vært meg i mot å havne her inne,3 dag med mens nå. en evt termin vil bli 28.januar om jeg regner ut ifra forige syklus på 33 dager,.men om syklusen er blitt som før,altå før jeg hadde kobberspiral,så er den på ca 28 dager. Men jauar satser vi på ;)

Når skal du teste da??

Om ett par dager ;)

Om ett par dager ;)

Spennende :-)

Hmm, ser dårlig ut dette! Neg test, men heller ingen mens:/

Da ble det ingen januar baby på meg:( ønsker dere andre lykke til ;)

.....kjenner igjen skuffelsen... Ikke gi opp :-) plutselig sittern ;-)

Back
Topp