Da er det avklart...!

*Mistaldrihåpet*

<3 Julie <3
Assistert-jentene
...at snuppa skal legges inn på Rikshospitalet på mandag. Hun skal sannsynligvis opereres i urinveiene.
Kan ikke akkurat si at jeg gleder meg, og vi vet ikke hvor lenge vi blir.

er selvfølgelig ikke noe gøy med operasjon på små babyer, og det er bare en forelder som kan være der :( Det tar 3 timer for oss å kjøre hver vei, så jeg blir sikkert det meste parten av tiden alene :(

Men alt for lillegull <3

Offa! Synes synd i dere. Er ikke greit når de små ikke er friske... :( Hva er i veien da? Lykke til! Klem :)

Huffda stakkars lille<3
Sikkert noe jeg ikke har fått med meg,men hvorfor skal hun operere urinveiene?

Masse lykke til, til både lille og foreldrene!!:)
Er så feil at sånne små skal være syk! Eneste de skal gjøre er å spise og kose seg:)

Helena 8/4-13 :D<3

Stakkars lita♡
Masse lykke til :)

Skjønner at du gruer deg.. heldigvis er de veldig flinke :)
Masse lykke til <3

Huffda stakkars lille<3
Sikkert noe jeg ikke har fått med meg,men hvorfor skal hun operere urinveiene?

Masse lykke til, til både lille og foreldrene!!:)
Er så feil at sånne små skal være syk! Eneste de skal gjøre er å spise og kose seg:)

På den ordinære ultralyden fikk vi vite at hun bare hadde en nyre som fungerte. Men etter hun kom ut har de funnet ut at det er dobbelt nyreanlegg på den siden(nyren er altså delt i to - en del er død, og en del er "frisk").. Det er jo veldig bra :) men i forbindelse med det, er det slik at urinlederen fra den nyren ikke fungerer helt som den skal.. Så det er der hun mest sannsynlig skal operere.

Vesle tulla mi <3

Masse lykke til, Rikshospitalet har den beste ekspertisen så dere er i gode hender. Håper alt går supert ♥

På den ordinære ultralyden fikk vi vite at hun bare hadde en nyre som fungerte. Men etter hun kom ut har de funnet ut at det er dobbelt nyreanlegg på den siden(nyren er altså delt i to - en del er død, og en del er "frisk").. Det er jo veldig bra :) men i forbindelse med det, er det slik at urinlederen fra den nyren ikke fungerer helt som den skal.. Så det er der hun mest sannsynlig skal operere.

Vesle tulla mi <3

Okey :) d var bra halve nyra er frisk da!! Får håpe hun kommer seg kjapt etter operasjonen og at d blir små arr/operasjons-sår, men d er kanskje en kikkehull operasjon:)
Iallefall masse lykke til<3

Uff, ikke gøy når de små skal opereres. :( Masse god bedring til jenta di!

Huffda :( eneste positive med tidlig operasjon er at hun iallfall ikke kommer til å huske no..
Masse lykke til både til deg og snuppa :)

Okey :) d var bra halve nyra er frisk da!! Får håpe hun kommer seg kjapt etter operasjonen og at d blir små arr/operasjons-sår, men d er kanskje en kikkehull operasjon:)
Iallefall masse lykke til<3

Takk alle sammen<3
Jeg er ikke helt sikker på hvordan operasjonen utføres :)

masse lykke til :)

Back
Topp