Da er det avgjort!

Sindi_82

Glad i forumet
Venter til fredag med å teste meg! Hvis jeg klarer å holde ut så lenge, eller hvis ikke tr plutselig banker på døren da, hvem vet? But, i'll let you guys know!

På freddan....

[8|][8|][8|]

Det kan vel bli tøft å vente til fredag,spesielt om du har grunn til å tro at du faktisk er gravid.
Men lykke til,håper at du overlever" resultatet uansett hva det blir.

Selv om du ønsker deg barn kan det jo bli en omveltning at det plutselig viser positivt.

Jepp, det er akkurat det, att viser det positivt blir det masse tanker...Så derfor har j valgt å vente til fre for da har jeg fri fra jobb...dermed takler jeg resultatet bedre tror jeg, dersom jeg slipper å gå på jobb en halvtime etterpå. Og ikke bare det, jeg jobber i barnehage...skjønner du?

ORIGINAL: Sindi_82

Jepp, det er akkurat det, att viser det positivt blir det masse tanker...Så derfor har j valgt å vente til fre for da har jeg fri fra jobb...dermed takler jeg resultatet bedre tror jeg, dersom jeg slipper å gå på jobb en halvtime etterpå. Og ikke bare det, jeg jobber i barnehage...skjønner du?

Jeg skjønner kjempegodt, det er derfor jeg er "helgestester" selv... Tester somregel FØR ventet mens jeg da... men alltid i helga (bortsett fra i juleferien, da var det ikke helg, men fri)

Lykke til på fredag!

håper dagene går fort til fredag da. skjønner godt du vil vente tilfredag med å test iom at du har fri og slikt. synes det er best selv jeg.
lykke til. så får håpe ikke tante rød kommer.

Masse lykke til[:)] Blir tøft å vente Håper du blir svært opptatt med noe, slik at tida går fortere liksom...[8|]

Ønsker deg lykke til!

Håper du får positiv test på fredag da!

KLem, m

Back
Topp