da er det 2 mars da dere snupper...

Looney

Forumet er livet
VIP
og tirsdag - snart helg!

En fantastisk god natt for alle i vårt hjem og det merkes på humøret til alle mann[:)] Jeg og gubben lå og skravlet og koste oss da vi hørte N: Mamma, det er morgen nå[:D] Så kom han løpende inn og koset med oss før vi sto opp alle sammen. Gubben har dratt på jobb mens jeg og N sløver hjemme og spiser ostesmørbrød til frokost.

Snart skal jeg en tur på skolen, så trening og middagslaging. Tror gubben skal ut md kompiser i kveld så da blir det hjemmesløving på meg da jo[:)]

Heia! [:)]

Tobias sitter og spiser enda, han er så treg... vi skal snart på trening, dagens første økt! [:)] Tar en styrkeøkt nå, også blir det spinning i ettermiddag. Ungene må i barnepassen begge gangene, det går vel greit tenker jeg...
Ellers lite planer i dag, må vaske gulvet på kjøkkenet siden det er noen fettflekker på gulvet som formerer seg, også må det vaskes masse klær!

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

-22 her nå...... Simon er såååå snørrete oh vondt i halsen stakkar...
ligger bare på puppen så her blir det lite gjort i dag..

Mini hoster så det høres ut som et dyr[&o], men verst om natten. Holder han hjemme i dag siden vi skal på fjellet på onsdag[:)] Så da får hjan være med meg til mormor, for hun trengte hjelp til litt maling... je je.. blir kos det[:)]

Hei jenter!

Lenge siden jeg har skrevet her nå..er innom og titter av og til, men ikke så aktiv. Håper alle har det bra!??
Har fått med meg at Ida83 (tror det er det hun kaller seg) skal ha nå om ikke så lenge[:)] Å sillydilly skal ha ei jente, så kjekt..gratulerer[:)][:)]

Her har lillegutt allerede blitt 6 mnd, snart 7 mnd nå faktisk..denne tiden går altfor fort. Jeg koser meg hjemme, elsker denne tiden og klarer ikke tenke at det blir siste gangen, samtidig som jeg ikke klarer se for meg at jeg skal være gravid igjen. Jaja, time will show[:D]
Nå har han begynt å krype, og han er en veldig aktiv og smilende gutt. Storesøster er sååå stolt. Det er deilig å se på de to, han elsker å fylle med på storesøster å høre på når hun synger..å hun elsker å "leke" med han. Hun gleder seg nok til han kan bli med å leke å ikke bare spiser og sugler på alle lekene, haha[:D]
Vi har slitt lenge med nettene på lillegutt, men nå sover han endelig godt og 12 timer sammenhengende, å det er helt fantastisk. Mye letterer å være mamma når det er søvn i huset[:)]
Dagene går med til å trene og kose med småtrollene mine

God bedring til lillegutt Mandy, aldri kjekt når de små er syke[&o]
God trening skrållan!!
Håper arb.dagen din går fort Suki, kan jeg spør hva du jobber med?[:)]
Tvillinger?? Jaja, kanskje du er sanndrømt Fesasmkjo[;)]
Så deiligt med slike morninger Looney, det er kvalitetstid[:)]
God bedring til mini Delia[:)]

Ha en fin dag alle sammen[:)]

ORIGINAL: Fesasmekjo

Så koslig å se deg igjenn Fiolett[:D] tenkte på deg senest her før i dag[;)]hehe så godt å høre at lille gutten din sover hele natten da[:)] hjelper på en sliten mamma ja[:)] tenk han er alt snart7 mnd! synes ikke det var lenge siden du gikk gravid jeg hehe
Nei, ikke sanndrømt[;)] mensen ble jeg ferdig med i går[:)]

Nå har jeg fått ryddet litt her, skjønner ikke at to små skapninger kan rote så masse i løpet av en dag[8D] og hvertfall ikke på bare noen få timer[:-]
Vi får vel snart få på noen klær og komme oss ut i finværet[:D][:D]

Så koselig[:)] Jaja, det kommer jo flere sjangser der da[;)]
Kos dere ute i god været, nyte hvert solskinn[:)]

Hjemme fra skolen og soling jeg nå. Vi er ferdige med powerpoint presentasjonen vi har laget til fremvisning på skolen på fredag så da tror jeg at jeg tar skolefri frem til fredag faktisk. Eller har mye skolearbeid å gjøre men skal gjøre det hjemmefra[:)]

Driver planlegger å få til en treningsøkt etterpå, enten må N da være med eller være hos oldemor så lenge. Samboeren skal nemlig klippe sitt hår i dag etter jobb.

Morro å høre fra deg Fiolett, og godt at lillegutt sover godt nå!!
her var mange spreke damer i dag!!
god bedring til syke!!

Jeg har vært på ettårs kontroll og alt er bra bortsett fra den trege magen hennes!!
har gått fram og tilbake så litt trim i deilig vintervær er godt. nå skal jeg ta en treningsøkt
på matta..må bare manne meg opp!!

Hjemme fra dagens andre trening! [:D] ble en tøff spinntime, jeg tok i litt ekstra i dag. Så da tror jeg at jeg dropper å trene 30 day shred i dag, hehe. Nå står middagen i ovnen, og etterpå skal jeg duuuusje!
Masse å se på tv i kveld, skulle nesten hatt noe digg å spise. Men sånt hører bare helga til!

Jeg fikk brått barnefri i kveld. N skulle egentlig bare besøke oldemor og oldefar mens jeg trente, men gav klar beskjed om at han skulle sove der i natt, og jeg fikk beskjed om å gå og hente han i morgen[:D] Så da fikk han viljen sin der.

Egentlig hypp på å gå ut i dag men alle er på jobb, eller hjemme med barn. Så jeg tror det utgår i kveld. Gubben skal til en kompis og jeg kan være med dit men orker ikke å sitte og høre på guttepisspreik heller.

Så da tror jeg at jeg blir hjemme. Har trent styrke og vurderer trene en runde til i løpet av kvelden kanskje. Hmmm..... Eller kanskje en skitur er tingen??

Og Frk "ikke ro i ræva" kjøper stikker til venninne for å høre musikk og drikke øl - på en tirsdag faktisk!!!

ORIGINAL: Fesasmekjo

Stille i heimen her nå[:)]
Kjæresten sover på sofaen og gutta ser på tøfferud.... jeg bare kjeder meg egentlig[:-] har bestilt den 30 days shred dvd`en nå, skal bli gøy å prøve, og ikke minst se om jeg får noen resultater[:)]

Samme her!!
Har trent og nå er ungene lagt nybada!!
jeg spiser og skal slappe av i sofaen og hekle ferdig lammet!!
og ikke minst se fruene!! weeeeeeeee!!

Har alltid lurt på om det bare er jeg i hele verden som aldri har fulgt med på de teite Fruene[:D][:D][:D][:D]

Herregud, jeg striiigråter av Tv2!

Av han der farlause??
Jeg driter også i Greys, suki! Langt faktisk! [:D]

ORIGINAL: papayamammaen

Av han der farlause??
Jeg driter også i Greys, suki! Langt faktisk! [:D]

Jaaa!
AU! Det var pain, langt inn i hjertet.

ORIGINAL: Looney

Har alltid lurt på om det bare er jeg i hele verden som aldri har fulgt med på de teite Fruene[:D][:D][:D][:D]

hehehe... jeg følger med på så lite!!![&:][:D] Får med meg noe, men det er mer tilfeldigheter enn noe annet.. liker litt vampire diaries på onsdagen da[:-], men FF har jeg bare sett to eller tre ganger[:D]

Ja den var tårevåt den på tv2[:(][:D] 

Fortell hva som skjedde etter reklamen på tv2 da! fikk sett at de skulle opp til han journalisten igjen? 

ORIGINAL: Skrållan

Fortell hva som skjedde etter reklamen på tv2 da! fikk sett at de skulle opp til han journalisten igjen? 

De fant bestemora hans, som han fikk treffe.
Hun var så søt, tok i mot han med åpne armer og synes han var så lik sin døde far.

Nei, det var heilt nydelig.

Back
Topp