Da er denne husmora tatt ut i streik!

Lykkeligmortil2 <3

Glad i forumet
Etter å ha vært på svangerskapskontroll i dag ble det bestemt at jeg må ta ting veldig rolig og slappe av frem til lillegull kommer. Veldig stigende blodtrykk. (Ble målt til 140/90 i hvilenende tilstand...) Fått time på sykehuset allerede i morgentidlig, så da får vi bare krysse fingrer og tær for at lillegull finner ut at han kommer snart. Termin 7.desember så jeg skal hvertfall ikke knipe igjen :-D trenger litt fødestøv tilsendt hjem på sofaen her :-D :-D

Etter å ha vært på svangerskapskontroll i dag ble det bestemt at jeg må ta ting veldig rolig og slappe av frem til lillegull kommer. Veldig stigende blodtrykk. (Ble målt til 140/90 i hvilenende tilstand...) Fått time på sykehuset allerede i morgentidlig, så da får vi bare krysse fingrer og tær for at lillegull finner ut at han kommer snart. Termin 7.desember så jeg skal hvertfall ikke knipe igjen :-D trenger litt fødestøv tilsendt hjem på sofaen her :-D :-D
Sender fødestøv ❤️ tar gjerne litt i retur da jeg er på overtid :P termin i går!

Lykkelig gravid ❤️

Høyt blodtrykk er ikke noe særlig... Håper lille finner veien ut fort! Med eller uten hjelp.

Ble innlagt på sykehus i dag. Høyt blodtrykk og proteiner i urin. Være til i morgen for nye prøver så får vi se om
Det blir igangsatt eller om jeg blir sendt hjem. Ultralyd viste en bebi på godt over fire kilo allerede så greit om han finner veien ut snart :-D

Babyen er stor nok den, men da prøvene var finere i dag ble jeg sendt hjem igjen. Blir veldig godt å sove hjemme i natt da jeg ikke vil skryte av sykehussenger :p alt sto bra til med lillegull så da får mor smøre seg med tålmodighet og håpe bebis snaaaart :-)

Back
Topp