Da er den tatt

uffa - syntes så sund på deg når jeg leste det[:(]
Men "heldigvis" finnes det MANGE barn som lengter etter å få en mamma som deg, da[:)]

ORIGINAL: careen

det går bra. [;)]
er bare litt tøft akkurat nå.
hadde jo håpt vi kunne få to tette. Føles litt urettferdig at vi først hadde strevd i to år (1 år med hormonbehandling) og så dette da, når vi endelig hadde fått fredrik.
Men jeg er kjempetakknemlig for de to barna jeg har fått. og for at alt fikk bra da fredrik ble født, når det først skulle være så alvorlig som det var. jeg mener det var tross alt veldig mye som kunne ha blitt annerledes/gått galt.

Nå har jeg jo to fantastiske barn som jeg elsker over alt. [:)]

Så bra at du klarer å tenke så positivt!!

Det er jo virkleig riktig innstilling da!!![:)]
Dette klarer du...Du er sterk!
*Sender alikevel med noen trøstende klemmer*[;)]

Kremt,kremt....må innrømme....jeg har krøpet til korset og tatt to tester selv jeg da....[:)]

Etter å ha følt meg litt "loco" et par uker så tok jeg en for et par dager sia....den var negativ, men når jeg så på den senere på dagen var det en svaaaak strek...men velger å tro at det var fordi den hadde ligget for lenge...[:D]
Tok en dagen etter, den var negativ...så nå er jeg nok trygg ja...hehehe

hmm.. får innrømme jeg også da...[8|]
Tok en for noen mnd siden som var negativ, men lurer på om jeg må ta en ny snart..[8|]
Skal i så fall si ifra! [:D]

Vi sitter her vel snart halvparten av oss med en ny en...[:D][8|]

Vi sitter her vel snart halvparten av oss med en ny en...

Hehehe...ja det skal du se...fra den ene termin-klubben til den andre!![:D]

Nei, seriøst asså...DA hadde jeg blitt lettere panisk...alene hjemme med to små og en stor en mens samboer var borte..uff, da, det hadde blitt travelt ja!

Vente et par år tenker jeg....men for all del...skjer det, så skjer det! [;)]

Ja ja det er godt det ikke er bare meg [:D]

Tihi.... tror sambo hadde fått fnatt hvis jeg hadde blitt gravid igjen nå.
Klemmer

Samboern her syntes faktisk at det bare hadde vært koselig!! hehe..
hadde jeg ikke trudd...[:D]

Men vil bli ferdig med skolen først da![:)]

ORIGINAL: Linka

Tihi.... tror sambo hadde fått fnatt hvis jeg hadde blitt gravid igjen nå.
Klemmer

Mannen min hadde nok blitt litt bekymra med det første, men så veldig glad[;)][;)]
Grunnen til at han nok hadde blitt bekymra først er fordi vi ikke har noe sted å bo, og sånn[8|]

Back
Topp