Da er de siste blodprøvene tatt

babyT

Forumet er livet
Var og tok blodprøver tidligere idag, og på vei hjem fra jobb skal jeg poste brevet med utfylte spørreskjema, vielsesattest og underskrifter på diverse. Så er det bare å vente på innkalling til samtale med lege.

hæ? vielse attest?? hvorfor..
jeg fikk bare fastlegen til å sende svar på blodprøvene mine, så sendte jeg et brev nå forrige dagen om at vi hadde vært samboende i minst 2 år..
tror ikke jeg har sendt mere....hmm.. leverte vel noe på den timen vår da..

Håper ventetiden blir kort for dere og at dere snart er igang[:)]
Lykke til

Det stod at vi måtte dokumentere at vi var gift eller samboere, så tenkte det ikke kunne skade å legge ved en kopi av vielsesattesten. Er helt sikkert ikke nødvendig, mengjorde det nå for sikkerhetsskyld.

Da har du kommet litt lengre frem til målet da [;)]

Har aldri levert noen form for "bevis" på at vi har vært sammen lengre enn 2 år e.l. Men vi har ei på 4 fra før,så det kunne kanskje være "bevis" godt nok, og gifta oss januar ifjor så....

Merkelig at det blir praktisert så forskjellig!

MEN det spiller ingen rolle, lykke til !!!!

Jeg har heller ikke måtte bevise noe som helst at jeg og sambo virkelig har vært sammen i over 2 år. Viste ikke at det var en slik grense engang før jeg leste det her inne jeg...
Men de har vel papirer fra sykehus opphold i 2005 da ting gikk galt med graviditeten vår..må være nå sånn som gjør det...

Uansett så håper jeg at alt går fint fremover for dere...=)

ORIGINAL: Hope

Håper ventetiden blir kort for dere og at dere snart er igang[:)]
Lykke til

Back
Topp