Da er dåpsdagen ordnet.

Ja ringer dit og booker. I vår kommune må en etterpå inn på nettet å registrere navn, faddre, datoen for dåp, dato for dåpskurs og dato for babysang.... Jeg har ikke gjort det enda da, vi har ikke alle faddrene klare enda...
Ja, det må vi her og nå. Vi har nesten klare alle fadderne :)

Ja, det må vi her og nå. Vi har nesten klare alle fadderne :)

Godt mulig det er noe for alle kommunene... Må dere ha dåpskurs?????
Etter å allerede ha døpt 3 barn syntes jeg det er litt tøsje å bruke en kveld på dette.....

Godt mulig det er noe for alle kommunene... Må dere ha dåpskurs?????
Etter å allerede ha døpt 3 barn syntes jeg det er litt tøsje å bruke en kveld på dette.....
Nei, dåpskurs trenger vi ikke. Har bare en prat med presten da. Men det å gå på nettet å registrere må vi og.

Her blir han nesten 5mnd.før navnfesten 12.okt, men sånn blir det når de bare har sermoni to ganger i året i hjembyen ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir det ikke dåp før 29. September! Lenge til :p

-- tasting fra mobil --

Her blir det dåp 15.september, 4 dager før han er 4mnd. :)

Ja ringer dit og booker. I vår kommune må en etterpå inn på nettet å registrere navn, faddre, datoen for dåp, dato for dåpskurs og dato for babysang.... Jeg har ikke gjort det enda da, vi har ikke alle faddrene klare enda...

Må dåke på babysang også? Her i kommunen ringer vi bare å booker dag. Og sendte hvem som skulle være fadder på sms. De vet stort sett resten av opplysningene her :) sånn er det å bu i mindre kommuner :)

Ja det må vi, men bare kos det. Denne gangen kommer jeg til å gå etter dåpen. Var med storebror da han var to mnd og han sov gjennom hele greiene... Denne kommunen har og noe som heter T dager. Så en dag hvert år blir det arrangert noe for det årskullet.

Back
Topp