Da er dåpsdagen ordnet.

Polly84

Gift med forumet
jentene i juni13
Novemberfnuggene 2023
25August blir det, akkurat på 3mnd dagen hans. Og vi slenger på med bursdagsfeiring og, siden jentungen fyller 4år 24August. Så da er det bare å starte planlegging av dåp og bursdag :)

Så deilig å ha det fiksa:) vi og lurer på å bare slenge på en 4års dag også ;-)

Vi skal også ha dåp 25 aug :) og blir de strålende vær, så dekker jeg langbord ute i Hagen :)

Så greit å kombinere det! :)
Her blir det dåp 4.aug, da er hun 2,5mnd. Invitasjonene er snart ferdiglaget slik at jeg kan få sendt dem ut :)

Her skal vi ha dåp 4. August. 2 dager før han er 3 mnd.

Her blir det dåp 1 september :-) Er da ca 3 mnd og en uke<3

Her ble det 22 sept. Da er han litt over 4mnd, men de hadde rett og slett ikke ledig på de søndagene vi kunne. . Ja ja. Blir et stort dåps barn, men det gjør jo ikke noe;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Dere må slutte å være så flinke.

Jaja, jeg begynner tenke på det...snart.,imorgen eller noe. ;)

Her ble det 22 sept. Da er han litt over 4mnd, men de hadde rett og slett ikke ledig på de søndagene vi kunne. . Ja ja. Blir et stort dåps barn, men det gjør jo ikke noe;)

Storebror var 9mnd ;) kjekt når de kan være litt med på dagen (om du skjønner) lillebror blir døpt til høsten då ;)

Her blir det 11 august:-) 3 mnd da:-)
Håper å på fint vær så vi kan ha den ute på terassen!

Her blir det dåp 28 juli, utendørs gudstjeneste, så håper på finvær :) har nettopp fått ut invitasjoner, så orker ikke begynne å ordne no før jeg vet hvor mange som kjem :)

Her ble det 18. August... Ville ha 11, dagen før storebrors 6års dag, men vi får ha feiring av han den 17. istede :) lille her blir 3 mnd den 25 hun og :)

Her blir det dåp 11 august :) 10 dager før 3mnd dagen.. :)

Her blir det 25 august mest sannsynlig :-) Skal ringe kirkekontoret idag...for det er dit man ringer for å booke tid ikke sant? Husker ikke fra storesøster ble døpt :P

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her blir det 25 august mest sannsynlig :) Skal ringe kirkekontoret idag...for det er dit man ringer for å booke tid ikke sant? Husker ikke fra storesøster ble døpt :p

Stemmer nok det ja, at det er dit man ringer :)

Her blir det 25 august mest sannsynlig :) Skal ringe kirkekontoret idag...for det er dit man ringer for å booke tid ikke sant? Husker ikke fra storesøster ble døpt :p

Ja ringer dit og booker. I vår kommune må en etterpå inn på nettet å registrere navn, faddre, datoen for dåp, dato for dåpskurs og dato for babysang.... Jeg har ikke gjort det enda da, vi har ikke alle faddrene klare enda...

Back
Topp