Da er compen i box!

*Chill*

Forumet er livet
Nå har jeg kjøpt meg pearly- baby comp!! Fikk kjøpt brukt til 2000kr, så det er jo litt billigere enn ny da... da er det bare å vente på mannen min, så er jeg klar! hehehe...[:D]

Hva er det???

Det var jo en bra pris,hvor gammel er den?

Mener på den var brukt i to år! har aldri brukt det før da, så det skal bli spennende å se om jeg forstår det...hehe...eller så får vi oss en overraskelse om en 9mnd tid![:D]
Aner du når den kan brukes etter en fødsel?

Du skal etter det jeg har skjønt ta den i bruk med en gang...
Slik kan den lettest kartlegge syklus. Og du har jo en El før du får mens første gang!
Også mener jeg den er til å stole på etter 2 sykluser...[;)]

Oj....må jeg få mensen først før den er til å stole på? mmmm.... sist gang tok det 5 år (!!) før den kom tilbake da... det BØR ikke skje denne gangen, da tror jeg samboer kreperer...[:)]

Oj,kjedelig...
Var slik jeg skjønte det- gå inn å les om den på linken over,mener det skal stå der![;)]

Okay, får lese litt mer da tenker jeg! takk for hjelpen da! [;)]

jeg vil også ha babycomp!

inn på barnimagen.no under kjøp og salg er det flere brukte til salgs!![;)]

ORIGINAL: Chill24

inn på barnimagen.no under kjøp og salg er det flere brukte til salgs!![;)]

Får vel sjekke ut det, ja..
men egentlig så har jeg litt lyst å bare "kjøre på" nå.. og så får JR's første søsken komme når h*n vil - for jeg vil jo helst ha dem så tett som mulig[8|]

men egentlig så har jeg litt lyst å bare "kjøre på" nå.. og så får JR's første søsken komme når h*n vil - for jeg vil jo helst ha dem så tett som mulig

Hehe...ja da er det jo egentlig ikke noe å stusse på da![:)] det kan jo gå lang tid vettu, vi har jo ingen garantier, så om du vil ha de tett så er det vell bare å kjøre på ja![:D]

men egentlig så har jeg litt lyst å bare "kjøre på" nå.. og så får JR's første søsken komme når h*n vil - for jeg vil jo helst ha dem så tett som mulig[8|]

He,he...Jeg begynte ikke på noe prev etter førstemann her,men amma til ho var 6mnd'er- og ble gravid ved første eggeløsning som var da tulla var ca 8mnd'er!
Så det kan jo da ta litt tid...
Vi tenkte sånn som du tenker nå,og begynte å "prøve" etter ca 4mnd'er. Men var jo ikke så lett å prøve uten eggeløsning da![;)]

Er jeg gal som tenker på å bli gravid når gutten ikke er 7 uker engang?[8|]

Kjenner en som har "baby" på 4,5måneder og er 3 mnd på vei med nestemann..[;)]

Er jeg gal som tenker på å bli gravid når gutten ikke er 7 uker engang?

neida....jeg har det sånn selv jeg...har liksom lyst på en til med en gang![:)] men siden jeg er så mye alene med barna, så tror jeg fornuften må seire så jeg må nok vente et par år ja.[:D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

He,he...Er vel ikke gal!!![:D]
Bare sunt å vite hva man vil...Som jeg skrev tidligere,vi og tenkte slik- og det tok litt tid før det ble "alvor" ut av det. Hadde det skjedd før,så har man jo alikevel og 9mnd'er å forberede seg på![;)]
Men sånn fra mitt syn så kunne ikke jeg tenke meg noe særlig mindre enn 16mnd'ers mellomrom...Men hadde det skjedd,så hadde det gått![:)]
*Tror ho du kjenner kommer til å få det rimelig hektisk...[8|]
Lykke til med avgjørelsen for hva dere vil!!![8D]

ORIGINAL: ~Fiorelina~

He he he ja du er gal [:D] Nei da bare tulla, hvorfor ikke???
Hos oss er det 5 år mellom og det treger jeg på i  dag men var ikke klar og var egentlig ikke det nå heller.
Men skulle hatt de nermere når vi ser nå hvor glad Ole Martin er blitt i henne.
Men så har det vært mye med Ole Martin som har gjort at vi har venta.

Her er det 2 år og 7 mnder mellom unga og jeg syntes det er greit. Men, hvis vi bestemmer oss for å få en til må det bøi når Alexander er 4 år. Orker ikke noe før det. Kroppen min kunne sikkert klart det hadde jeg gått litt ned i vekt, men jeg orker ikke og ha de så veldig tett.

Back
Topp