Da er bryllupsreisen bestilt

Fru+2

Forumet er livet
Vi havnet her Sunwing Resort & Spa Side Beach

Reiser 16 sept har bestilt royal leilighet til oss.
Gleder oss kjempe masse, Christian skal også få være med.

http://www.ving.no/tyrkia/side/sunwing-resort-spa-side-beach?ItemId=12786&SelectedPackage=65_c3_AYT4_SUSB2_VN1%3a6_A22HCPc1_E3_OSLD201009121835003_AYT8%3a2_VN2_711%3a&QueryDepID=12667&QueryCtryID=4498&QueryDepDate=00010101000000&QueryAreaID=0&QueryResID=4503&QueryUnits=0&QueryAges=42%2c42%2c3&QueryDur=8&BrowsePrev=False&TravelFinderQuery=0%3ad000101014498%3ad2010091812667%3a0%3a8%3af0%3a4503%3a1_c3_42%3a42%3a3%3af4%3a0%3a&QueryDestID=0&QueryType=4&_flowCharterBooking=78e54673-aa09-4c0f-8d01-0e2850967df0#price-list

Det er fint i Side!! Der har jeg vært mange ganger. Og Trillemor og Sanderogelias sin mamma var der nettopp....så de har sikkert noen tips!!

så helt herlig ut - deilig med så stor og flott leilighet også!

Tenkte først; What skal de på et sunwing resort på bryllupsreise, det hørtes rart ut [&:] Men så så jeg at Christian skal være med, og da blir det jo perfekt, har vært på sunwing resort på rhodos nå, og er veldig kjekt for barn der ja [:D][:D] Blir nok kjekt ja [:D]

SÅ herlig!! Dere kommer nok til å storkose dere!!![:D]

ORIGINAL: Monsoon

Tenkte først; What skal de på et sunwing resort på bryllupsreise, det hørtes rart ut [&:] Men så så jeg at Christian skal være med, og da blir det jo perfekt, har vært på sunwing resort på rhodos nå, og er veldig kjekt for barn der ja [:D][:D] Blir nok kjekt ja [:D]

[;)] hadde nok ikke blitt det hvis det var bare meg og K. Men får desverre ikke barnevakt i 1 uka. Så da må vi gjøre det litt barnevenlig også.
K og jeg har lurt litt på en helg i Dubai på ny året da fyller jeg rundt også

ORIGINAL: Actrine

SÅ herlig!! Dere kommer nok til å storkose dere!!![:D]

det hotellet ser sykt fint ut.. det var det første hotellet vi stoppet på den bussturen fra hotellet.. [:D] kjekt!! vi bodde på side resort.. kjempefint.. [:)] men jeg aner ikke hvordan disse hotellene ligger i forhold til jverandre.. for bussturen var så snirklete..

men om dere får muligheten.. kom dere på tyrkiska ullared.. der var det billig for klær om dere skal shoppe litt.. [:D] og de var kjempehyggelige.. vi kunne gå dit fra hotellet.. men jeg ane rikke hvor dere bor i forhold.. dette lå like ved den piren liksom.. på vei ned dit fra hotellet vårt.. [:)]

kos dere masse!!! nydelig sted!!

ORIGINAL: Trillemor82

det hotellet ser sykt fint ut.. det var det første hotellet vi stoppet på den bussturen fra hotellet.. [:D] kjekt!! vi bodde på side resort.. kjempefint.. [:)] men jeg aner ikke hvordan disse hotellene ligger i forhold til jverandre.. for bussturen var så snirklete..

men om dere får muligheten.. kom dere på tyrkiska ullared.. der var det billig for klær om dere skal shoppe litt.. [:D] og de var kjempehyggelige.. vi kunne gå dit fra hotellet.. men jeg ane rikke hvor dere bor i forhold.. dette lå like ved den piren liksom.. på vei ned dit fra hotellet vårt.. [:)]

Takker for tips Trillemor82 tar gjerne i mot flere :-)
Shopping blir nok helt klart tid til.

ORIGINAL: silje a

ORIGINAL: Trillemor82

Takker for tips Trillemor82 tar gjerne i mot flere :-)
Shopping blir nok helt klart tid til.

jeghar ikek så mange tips.. men hør med sanders mamma på face.. for hun var jo i to uker.. [:D] men er dere heldige så blir dere sluppet av først på bussen... så det er jo topp.. jeg tror forresten det er noe mer mot kumkøy av butikker etc, men jeg aner ikke hvordan det ligger i foorhold til hotellet der.. [:)] men turkiska ullared er et must.. [8D] da ser dere også lettere hvor mye du kan prute de andre varene ned på i omrkingliggende butikker.. for de var en del billigere på en del ting på klær... og alt er jo like "ekte" der nede.. [8D][:D] men mye fint i grunn..[:)] bortsett fra at shortser til barn var umulig å oppdrive...[8D]

Back
Topp