Da er bebis "bestilt"

Mphljb

Flørter med forumet
Fikk nettopp vite at keisersnittet blir 3 februar hvis hun ikke allikevel plutselig skal bestemme seg for å snu seg ! ! ! HJELP! ! fikk litt "panikk".. føler at jeg har "bestilt" en liten jente som kommer med storken.. LER av meg selv

herregud.. dette var en snodig følelse.. men hun kan mirakuløst snu seg da.. eller.. ehh... maybe not...

Nå ble jeg plutselig litt redd...

Mona Mona

Da er det bestilt haha [:D]. Det går nok så fint skal du se, og som du sier så kan det jo være at hun bestemmer seg for å snu seg før den tiden[;)]. Har du tatt keisersnitt før eller er dette førstemann? Lykke til iallefall [;)]

Heisann, ligger babyen din i seteleie? I så fall, hvorfor fikk du keisersnitt??

Så kjekt å vite når babyen kommer da [:)]

Men krysser fingre for at hun tar til vettet og snur seg før 3 februar!! [:D]

Hun har bestemt seg for å ligge i seteleie ja. Og etter mye tenkning og reseach har jeg bestemt meg for keisersnitt. Det er denne avgjørelsen som gir meg mest "ro" vedrørende at lille jenta vil ha det best. Vet det ikke er en bedre prosedyre enn vaginal fødsel, men jeg orker ikke tanken på at lille jenta skal sitte fast grunnet feilberegning av vekt/størrelse eller at navlestrengen skal komme i klem etc. Dette er min første og jeg vil ikke enda opp med hastekeisersnitt. Derfor velger jeg dette. Vet det forekommer flere komplikasjoner for meg, men det får bare være-

Var mye nødvendig for meg å forberede meg så grundig på en "vanlig" fødsel :)

Hadde kommet til å tatt akkurat den samme avgjørelsen som deg, mona mona!! [:)]

Ønsker deg masse lykke til, men vi "prates" vel inne her før det skjer noe håper jeg! [:D]

Min lille gutt ligger også i seteleie skjønner du og har bare 11 dager til termin. Jeg tenkte at jeg ville ha keisersnitt, men var på sykehuset for å sjekke, og da sa de at jeg ikke fikk det. At det var best for meg og babyen at den kom vaginalt. Men jeg har født før for kun 20 mnd siden og det gikk veldig bra (han kom med hodet først da..) og de målte denne gutten til å være kun 2700 gram nå. De ville heller ikke prøve å snu ham pga mye risiko.. Men de sa at på Haukeland har de VELDIG god erfaring med setefødsler så jeg får håpe de vet hva de driver med.
Kan ikke si jeg gleder meg til fødselen på samme måte som sist. Kan jo HÅPE at han snur seg i løpet av uken, men hvis ikke får det bare gå som det går...

Hei "snart 2"

Nå skrev jeg DEN meldinga, så ble den borte! ARGUS

Men dette kommer til å gå KJEMPE bra! Seriøst! Hvis du har født tidligere, de har tatt røntgen av bekkenet ditt og bebisen din er estimert til å bli bare 2700 så vil å føde vaginalt gå bra!

Min er allerede estimert til å være 2500 og ville nok ha vokst til veldig nærme 4000 hvis jeg skulle ventet på vaginal fødsel. Og siden jeg er førstegangsfødende og dette er sete og med bebis vekt på 4 kg så frister det LITE

Sykehuset vet absolutt hva de driver med og du må ikke grue deg! Du blir godt tatt vare på og det vil stå ett "team" klare i tillfelle mot alle odds du må ha ett keisersnitt. Derfor får de fleste (utenom de som ikke vet det er sete + de raske) epidural når det er sete.

MEN; hvis du mangler nattesøvn over dette og vil uansett egentlig ha keisersnitt så KREVER du det! Det er INGEN som kan nekte deh!! Jeg fikk også beskjed om at jeg kan føde vaginalt, men jeg har tatt valget keisersnitt. Andre velger det motsatte! Det er opp til den personen det gjelder! Men ingen kan tvinge deg til vaginal fødsel i din situasjon hvis du ønsker keisersnitt!

Men dette går så bra så

Kan du ikke holde meg oppdadert?

Hei [:)]

Jeg har også fått vite at jeg skal ta keisersnitt 3.februar. Terminen er egentlig 17.februar...
Venter også en jente [:D]

...men jeg skal ha keisersnitt fordi jeg har hatt 2 keisersnitt allerede. Jeg har bare gode erfaringer.

så gøy at du vet datoen barnet ditt kommer til verden[:)]
Du må jo være ganske så spent nå?jeg hadde ikke fått sovet tror jeg....hehe[;)]

Back
Topp