Da er barnesenga ferdig pusset opp! *Bilder*

Destiny85

Forumet er livet
Fikk vite at mormor hadde barnesenga si stående, jeg ble liiiiiitt begeistret å spurte om jeg kunne få pusse den opp til nestemann.
Jeg fikk senga og rakk ikke komme igang med den før jeg ble gravid[8D]
Men jeg har en svigermor som er SUPERFLINK til å pusse opp gamle møbler og hun lever av å male.. så jeg spurte henne om hun ville ta oppdraget!

På søndag feiret vi bursdagen min her og hun viste meg mobilbilder av senga og den er såååå fin!!![:D]

Store skader har hun reparert, men beholdt en del sprekker, tannmerker o.l. fordi jeg ønsker at det skal vises at senga er gammel og brukt i generasjoner!

Se så fin den ble:

Litt dårlige mobilbilder, men dere ser nok til å skjønne dama er flink[:D] 

WOOOOW!!! Rå fin[:D][:D]

Jøss, den var nydelig!! [:D]

kjempe fin[:)]

ORIGINAL: KungFuPanda.

WOOOOW!!! Rå fin[:D][:D]

Nydelig! Sikkert stas å pusse den opp til kommende barnebarn :)

Kjempe fin ble den.[:)]

Ble litt misunnelig nå altså!!! om vi får barn noen gang så SKAL jeg få tak en sånn skuvseng [:D]

Åh, den var dritfin! Heldig du er som har en svigermor som er så flink til å male[:)]

ORIGINAL: suki

Kjempefin!!!! [:)]

ORIGINAL: besnik

kjempe fin[:)]

Den ble grisefin og dama er rå flink til å male.[:D]
Så utrolig artig.

Har ei skuveseng fra 50 tallet hos bestemor jeg vil pusse opp, fordi det er litt morro [:)]
Både pappa og jeg brukte den som små. Men jeg hadde aldri fått den så fin tror jeg.

ORIGINAL: Burger

Ja, den var nyyydelig! Flinke svigermora di!

WOOOOOW den var knall fin så flink hun er å fikse opp ting , så kjekt å kunne bruke noe videre :D jenta vår brukte voggen som jeg hadda da jeg var liten å den skal vi bruke til neste når den tid kommer :D

Back
Topp