Da er babyen kommet

Marie Og Celina

Elsker forumet
til venninden min som jeg fortalte om. Blei ei jente med masse hår[:D]
Får mld senere om vekt  og lengde, tulla hadde navlesnora rundt hode, så dem tok henne ut av rommet så må vente på mld. Hun hadde dratt på sykehuset i natt pga smertene blei for store,klokken 9 hadde dem tatt vannet og ho hadde 5 cm åpning( hadde ikke gått helt eller no) og da var det i gang. Kom seg igjenom med lystgass,og måtte sy 3 sting.Men ellers hadde det gått supert.Tulla kom 14.26 .Gleder meg til jeg skal bort i morgen og hilse på..[:D]

ORIGINAL: Marie Og Celina

Får mld senere om vekt  og lengde, tulla hadde navlesnora rundt hode, så dem tok henne ut av rommet så må vente på mld. Hun hadde dratt på sykehuset i natt pga smertene blei for store,klokken 9 hadde dem tatt vannet og ho hadde 5 cm åpning( hadde ikke gått helt eller no) og da var det i gang. Kom seg igjenom med lystgass,og måtte sy 3 sting.Men ellers hadde det gått supert.Tulla kom 14.26 .Gleder meg til jeg skal bort i morgen og hilse på..[:D]

Hei marie.Er det søstra til samboeren din????Eller husker jeg feil???

ORIGINAL: Tulla84

ORIGINAL: Marie Og Celina

Hei marie.Er det søstra til samboeren din????Eller husker jeg feil???

Er feil det vettu. Søstra til samboer har en sønn på snart 3 år og en på 8 mnd.

ORIGINAL: Ingerg

Så bra!! Gratulerer til venninna di![:D][:D]

så morro.gratulerer til venninna di ;) er det kanskje ei jeg kjenner??? ;) hehe..[:D]

Back
Topp