Her er vogna helt klar, senga delvis klar(ikke lagt på sengetøy osv enda), å i kveld har jeg faktisk rydda og organisert stellebordet

.. Bruker fortsatt stellebordet til kommende storesøster, så delt opp og rydda så det ble plass til lillebror sine stellesaker og bleier der også

.. Skal ikke bruke det stellebordet så lenge til lillebror, da vi skal ha en annen løsning på stelleplass på det nye badet som blir pussa opp nå da, men greit å ha det klart

..
Ellers er klær, håndklær osv vaska og lagt på plass, lekegrind montert, bilstol står klar, smokker, flasker&sterilisator står klart i skap på kjøkkenet (greit å ha det klart, itilfelle

)..
Sett over alt, og notert ned de få tingene det kan være greit å kjøpe inn, som vi enda ikke har fått somla oss til
Skal starte på de berømte baggene i morgen tenkte jeg.. En til kommende storesøster, og en til meg og bebis. Blir nok bare å legge bebis sine ting i en egen pose oppi min bag, for å slippe å drasse på så mye har jeg funnet ut

.. Pappa'n får værsågod sørge for seg selv, han skal uansett ikke ligge på sykehuset etter fødsel, da vi begge syns det er minst like viktig at han er sammen med storesøster
Jeg er "bare" 36 uker nå da, å gikk 2 uker over sist, så kan jo være evigheter til vi får møte lille.. Men plutselig kan det jo skje også, så greit å være litt forbredt nå fremover kjenner jeg, spesielt da formen og bekkenet mitt er helt elendig, å bare blir værre og værre for hver dag nå
Jente født juli 2011 ~ termin med lillebror, i april 2014