da er alt klappet og klart...

babytutta

Forumet er livet
til oppstarten..fått alt av papirer, hatt de i perm og sortert de, skal det være så skal det være[:D]skal på apoteket i morgen og bestille inn alle medisinene, så hente ut 1 nesespray neste uke...så er det bare å vente til lørdagen med spraystart..tom lagt 6000 kroner i en konvolutt som vi skal betale medisiner av nå i starten[:)] 
åååhh så jeg gleder meg..

snakka med søs istad, skal besøke henne om 2 uker (bor et stykke fra hverandre) og hun hadde hatt stor opprydning i leiligheten, så bilen blir full tilbake...tihi.. bæresele, vippestol, krabbeteppe, lekegrind og mere klær.. har allerede fått stellebord(nesten nytt), maasssse klær, matstol fra fisher price (nesten ny), graco bilsete (som vi kjøpte sammen) og minsta har brukt bare noen mnd..
slipper unna med maaaange 1000 jeg når vi skal handle. eneste vi trenger er seng med madrass og så vil jeg ha ny vogn....alt annet har vi omtrent..
tenkte jeg skulle føre over noen penger på henne, men prøver samtidig å spare alt til forsøket...hmm...klarer nok å avse noe

så ha eneste vi mangler i hus er denne fordømte ungen da..hihi[:D]

Høres ut som du har alt på stell nå da[:D][:D]
satser på at den ene tingen som mangler er på plass om noen uker[:D]

JJAAAAAAAAAAA DET SATSER VI ALLE PÅ[:D]

søs er verdens beste slik sett... nå har jeg kjøpt mye av dette da, men hun er så snill.....det er nesten nytt å ubrukt og mesteparten

ååååååh nå verker jeg etter baby asså

Ja, nå er det ikke lenge til. Blir godt å få begynt tenker jeg. [:)]

ja blir godt..har liksom bare gått å venta ¨å venta..å nå er det snar alvor her... gleder meg masse.. er forberedt på at det seff ikke går, eller vi heller ikke får på frys, men tror uansett skuffelsen blir stor om det ikke funker...men skal være optimist så lenge jeg ikke veit noe[:D]

Ja, enig. Uansett hadde det blitt en stor skuffelse om en er realist, pessimist eller optimist. Men i det lange løp lønner det seg å være optimist tror jeg. Ting pleier å løse seg, og det skal det for deg!!

ja ikke bare for meg men for alle oss her inne..
jeg gleder meg så sinnsykt.

har fått vite ca 10 stk rundt meg her som skal ha baby til sommeren, pluss en haug som allerede er gravid... tror det er rundt 20 stk her nå, og vi bor på et lite sted.... det verker hver gang for jeg vil være en av disse åsså[:)]

så kjekt da, ja baby skal du nok få nå, for du skal få en pos test du etter forsøket, det har jeg bestmt

takk kjære[:)]

gelder meg masse...kosa med bebiss i hele dag..som er født i november, så neste år VIL jeg åsså ha..
har fiksa avtaler til ul å alt i dag, så nå er det bare å se fremover..... 1 uke til spraystar..juhu

Back
Topp