Da er alt håp borte

~~Mirakelbarn~~

Blir kjent med forumet
og jeg er kjempelei meg i dag...

tok en ny test i dag som var neg..  får reise å ta blodp i morgen, så får vi høre når vi kan sette igang igjen..

hadde sånn troen denne gangen.. sukk... men nå tenker jeg heller bare.. hvofor tror jeg at vi skal få det til igjen...  og hvorfor skal vi klare det så fort denne gang..  tok jo mange år sist.. så er bare å stålsette seg...
hvorfor skal vi få oppleve lykken  igjen, og slippe å slite og kjempe.  masse dritt medisiner, og urettferdighet...[:(]

[:'(]

Uff da, det var jo ikke sånn det skulle gå...[:(] Føler med deg.....klem

Uffda, det var ordentlig trist! Føler med dere... Håper dere kommer fort i gang igjen og du må ikke la håpet ga ifra deg...
Bamseklem

ORIGINAL: håperen

Uffda, det var ordentlig trist! Føler med dere... Håper dere kommer fort i gang igjen og du må ikke la håpet ga ifra deg...
Bamseklem

Sign denne, og sender med en ekstra klem.

ORIGINAL: håperen

Bamseklem

sign

ORIGINAL: Nesing

Fryktelig trist å lese dette! [:(] Håper imidlertid du klarer å se fremover og tenke at NESTE gang, da SKAL det gå. Skjønner veldig godt at du er mer enn lei deg nå. La tårene trille og vær lei deg, så kommer du sterkere tilbake snart. Ta godt vare på deg selv! 

Signerer Nesing her, du må ikke gi opp, men først få ut alt det vonde så start med friskt mot og håp. Sender over endel trøsteklemmer til deg.

ORIGINAL: fano

Uff da, det var jo ikke sånn det skulle gå...[:(] Føler med deg.....klem

ORIGINAL: Nesing

Fryktelig trist å lese dette! [:(] Håper imidlertid du klarer å se fremover og tenke at NESTE gang, da SKAL det gå. Skjønner veldig godt at du er mer enn lei deg nå. La tårene trille og vær lei deg, så kommer du sterkere tilbake snart. Ta godt vare på deg selv! 

Back
Topp