Da er årets ferie bestemt

tvilling38

Elsker forumet
Så er endelig ferien "planlagt". Først kjører vi sørover til Kristiansand. Derfra tar vi båt til Danmark. Barna har Legoland og Løveparken på ønskelisten + noen badestrender. Så vi tusler oss vel rundtomkring etter været og forgodtbefinnende. Svipper nedom Tyskland dersom vi er på de kanter[:D], jepp ferien er etter innskytelsesmetoden. Hjemveien er gjennom Sverige og Astrid Lindgrens verden. En liten tur til Gøteborg for å se der pappan bodde da han var liten før vi ender opp på Høland for å besøke noen venner på deres hytte.

Hvilke planer har dere for ferien?

Nå må vi bare få på plass et lite bilkjøp så reiser vi[:D][:D]

Åhhh så misunnelig jeg blir!

Vi har ikke planlagt ferie,men mamma og pappa kom i går å sourte om vi ville være med til Hunderfossen om de leide seg hytte der i noen dager!
Så muligens blir det en tur dit for oss i år!

Hyggelig å bare reise litt rundt etter som det passer seg da.
Vi bår bestilte tur til Bulgaria vi.
Reiser til lørdag

Høres ut som om at det blir en koseligferie![;)]

Nå er bilvalget bestemt[:D]. I dag skal jeg undertegne kjøpskontrakten på min "nye" Caravelle[:D]. Ungene ble helt i 100 over all plassen og det ble jeg også[:D]. 9 seter å boltre seg i, hi hi hi. Har aldri kjørt så stor bil før jeg prøvekjørte den i går, men det gikk bemerkelsesverdig fint. Nå har jeg god plass til alt jeg måtte finne på å dra med meg på tur, men kjenner jeg meg selv rett så blir det vel trangt om saligheten til slutt[:)]

HEI[:)]

Ungene skal på båtferie med farmor og farfar`n sin en uke - før vi tar med ungene til Bulgaria en uke. Etter dette skal de en uke hver seg til mormor. Så det blir mye ferie på dem[:)] Deilig for dem det.....

Blir deilig å være litt alene uten barn også.... Så vi får kose oss godt i Bulgaria. De gleder seg veldig til dette... vi også....

GOD SOMMER & FERIE TIL DERE ALLE[:-]

er godt med stor plass! Det verste jeg vet er å sitte trangt i bil når man skal langt. Grattis med ny bil[:D]

Back
Topp