da e julekjolen ankommet!!!

lykkelig2017

Forelsket i forumet
å æ kan førtælle at sia som heite asos.com. di leverte på under ei uka, størrelsen va akkurat som beskreve i størrelses guiden. samt at fargan å mønstere stemte i virkeligheta i forhold tel bilde! (nåkka æ har hatt dårli erfaring me før)
æ e hæppi skvætt!

Så bra :) Moro med klær som en blir fornøyd med! Er jo alltid en risk når en bestiller fra nettet. Jeg fikk noen klær fra ellos.no i dag, og er veldig fornøyd!! Alltid gøy med litt nytt, og noe jeg kan vokse i fremover hehe

Så kjekt!
BIlde?

ja d e kos ;) æ har før længe sia innsett at ingen ting æ har i skape bi å passe tel jul, da æ allerede ser ut som en middels blåkval sån i mageregion ;)

æ e ikkje så avansert at æ veit kordan æ lægg inn bilde her ;) men vesst nån kan lære mæ d, så ska æ alltids få fiksa biffen ;)

tangsprellen skrev:
å æ kan førtælle at sia som heite asos.com. di leverte på under ei uka, størrelsen va akkurat som beskreve i størrelses guiden. samt at fargan å mønstere stemte i virkeligheta i forhold tel bilde! (nåkka æ har hatt dårli erfaring me før)
æ e hæppi skvætt!

Så bra at du fikk den noen dager etter du bestilte! Jeg bestilte ...for to dager siden (hukommelsen sviiikter), og håper jeg blir like heldig! :) Sist bestilte jeg to kjoler til bryllupet, og pakken kom ikke før ca. 3 uker! Jo lenger jeg måtte vente jo mer usikker og utålmodig jeg ble! :P Gratulerer med nye klær :D

Lenke til den kjolen du kjøpte da!?

Kjempe fin kjole!!! :) Godt at du ble fornøyd! :)

Den var kjempefin!

flott kjole, så bra at du ble fornøyd.

Back
Topp