Da e ferien for 2014 bestilt :-)

Høres deilig og gøy ut! Og modig med lang flytur og baby - men sikkert enklere med en på 8 mnd på langtur enn en treåring..! Derfor blir vår ferie med to barn til Alicante på sensommeren-med besteforeldre som barnevakter innimellom- da blir alle fornøyde! Tenker også en tur til Køben for at mor skal få shoppe og Tivoli for treåringen og papsen :)
 
Åå der har jeg vært. Misunner dere skikkelig. Det blir nok knall:)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Hørtes ut som en skikkelig ferie. Kommer sikkert til å kose dere å ha det kjempe kjekt:)
 
Noe du anbefaler å gjøre der utenom disney world?

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app
Er 10 år siden jeg var der så sikkert mye forandringer. Men er mye bra parker der da. Bush Garden, Island of adventure, epcot osv. Anbefaler å besøke flest mulig parker. Er så mye å se og oppleve. Var på kino der, det var kjempe morro. Spise masse god mat på feks hard rock, pizza hut osv. Å så anbefaler jeg deg å besøke et shopping senter. de er så store og det er så billig å shoppe i USA. Husk å gå innom Victoria Secret og unn deg noe derfra;-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Å, dere har mye å glede dere til! Vi var der i oktober, og jeg gleder meg allerede til begge småtassene er så store at vi kan reise igjen :)
 
Back
Topp