Da dukket jeg plutselig opp her jeg:)

SeptemberSurprise

Forelsket i forumet
Vi skulle egentlig ikkje lage før i august, men da har enten jeg regnet feil på dager eller min mann ha supersperm som han kaller det;) 

Positiv test i dag etter 4 dager forsinket mens og en veldig sterk magefølelse...

 
Gratulerer så masse!!  Vårbaby er helt perfekt ;)
 
Gratulerer så masse!!
 
vælkømmin :D
 
Tusen takk dere! Ja vårbaby er best! Litt tidligere vår enn planlagt;) Skulle være mai/juni som sist, hihi;) Heldigvis så er livet uforutsigbart;) Samboer vet ikke enda, skal tenke på hvordan jeg skal si det noen dager;)
 
Gratulerer med positiv test :) Tror det blir en flott tid å få baby på. Har en gutt fra før født litt senere på våren, og det var helt supert :)
 
Gratulerer
 
Ja er helt enig! Er deilig å være gravid om vinteren og få ungen når det lysner:) 

Men nå gikk planene mine litt i dass;) Sluttet å amme i mai for å kunne drikke å kose meg litt før neste skulle lages i august;) hahahaha jeg skulle absolutt ikke være gravid på sommeren å gå glipp av å være hot i bikini med champagne;) Får vel bite i det "sure" eple og tenke at kanskje når eg er ferdig å amme neste baby og har trent meg opp igjen for 2. gang;) 

Blir spennende å se hvordan kroppen blir og jeg reagerer denne gangen!:) Jeg skal også ikke vite kjønnet denne gangen for å gjøre fødselen ekstra spennende:D
 
Gratulerer, så gøy! :-)

Jeg skulle også få fresh og stram kropp, samt kose meg med øl og vin, gode oster og spekemat.... :p Men nå ser det ut til at det blir en fin vårbaby! :-)
 
haha bra det ikke bare er meg som må legge andre planer i sommer;) hihihi;) 

Får kanskje en sjanse til å trene litt før neste sommer da:) Sist fikk jeg i mai og da var jeg jo en bolle hele sommeren og 1,5 mnd meg konstant amming;) Nå blir sommeren heldigvis i den "beste" perioden (hvis den ligner på 1.) da er liksom den værste innkjøringstiden over når sommeren kommer:)
 
Gratulerer :)
 
Back
Topp