Da drar jeg på UL..

Emani82

Elsker forumet
For å se om alt ser greit ut.. Så jeg kan starte på albyl-e.. Krysse for meg da jenter:))

*Krysskryss* Håper det går bra! Hva kan man se så tidlig? Spennende :)

Da var jeg ferdig og det gikk veldig bra:)) eggløsningen hadde skjedd på høyre side og hun målte en runding( fortykket slimhinne?) som ved vanlig mens er 10-11mm mens i dag var min på 17mm.. Så det var veldig positivt.. Fikk med ett bildet tilogmed.. Haha..;) så nå krysser vi for videre framgang.. Så blir det ny UL om 2 uker.. Gleder meg<3>

spennende! men hvorfor fikk du UL så tidlig?:) har også lyst på..litt skvetten etter de to SA`ene...tenkte kanskje å bestille privat jeg da, men man burde kanskje vente til rundt uke 8?

Så bra da :D  Jeg håper jeg får ul ca uke 10 eller den uka jeg skal til legen, han har ul apparat på kontoret :D

Jeg fikk UL pga jeg har mistet 4ganger tidligere også ville hun se om alt var normalt Før hun gav meg albyl-e.. Men ingen ting man kan se før i uke 7 eller noe..:)

Så bra at alt så bra ut :)
Jeg fikk beskjed om sist jeg mistet at jeg skulle ringe når jeg ble gravid igjen å bestille time til ul i uke 8 :) så det gleder jeg meg veeeldig til :)

Så flott at alt er bra :) masse lykke til.
Selv håper jeg på et tid UL rett etter påske :) 

Back
Topp