Da drar jeg på jobb----

valentinesbaby

Gift med forumet
vel vel, da drar jeg på jobb folkens--- begynner 07.00[:'(]   var oppe tiiiidliiiig idag så nå har Aurora fått ligge på puppen til hun var fornøyd, så pumpet jeg meg for resten... Nå snør det ute og jeg kunne myyyyye heller tenkt meg og legge meg under den varme dynen til samboer.....

men men, pliktene kaller......  bare idag igjen så har jeg 2 dager heeeelt fri...

ha en god påske-søndag folkens!!!!!!  nyyyt den![:D]

Ønsker deg også en fin dag [;)]

Ha en fin dag du også[:D]

ja, jobber som sykepleier og dag vaktene starter 07.00... altfor tidlig, men det går...[:)]

ORIGINAL: Sara Emilie's mamma

på jobb allerede????

Ha en fin dag på jobb da[:)]

Jobber du igjen allerede etter 2 mnd??Det var tøft gjort,det hadde nok ikke jeg klart.Selv skal jeg være hjemme et år,men sitter og tenker på og være lenger hjemme.Jobber 50% turnus arbeid,men kommer nok til og søke permisjon fra de fleste dagvakter[;)]

ORIGINAL: Hønemamma

Jobber du igjen allerede etter 2 mnd??Det var tøft gjort,det hadde nok ikke jeg klart.Selv skal jeg være hjemme et år,men sitter og tenker på og være lenger hjemme.Jobber 50% turnus arbeid,men kommer nok til og søke permisjon fra de fleste dagvakter[;)]

gikk i jobb etter 6 uker jeg, men bare xtravakter....    men er nok av dem ja... begynner i min faste turnus nå neste uke.. jeg foretrekker dagvaktene jeg, Aurora sover så lenge om morgene etter første morgen amming, at hvis jeg ammer rundet halv 7-7 så sover hun til halv ellve...   og da er jeg nesten hjemmeigjen fra jobb----

Back
Topp