Da drar jeg jenter - JEG ER TILBAKE

Hanne79

Elsker forumet
Har nettopp tatt en tårefull avskjed med go´jentene mine og om en noen timer sitter jeg og på flyet til Paris. Gleder meg, men er litt redd for at savnet etter jentene kommer til å ødelegge litt. Tror de har merket at jeg har vært urolig, for de har grått mye og vært kjempeurolige selv det siste døgnet. Heldigvis liker de seg kjempegodt hos både farmor og mormor, så de kommer til å ha det så bra. Gleder meg til alenetid med

Kommer hjem på tirsdag[;)]

Ha en kjempegod tur vennen.
Dette fortjener dere og prøv å ikke tenk så mye på jentene. De har det sikkrt bra hos farmor og farfar som du sier.
Kos dere litt for meg også da.
Klemmer

Håper du får en kjempefin tur!!! Kose deg masse! Tiden kommer sikkert til å gå kjempefort, og før du vet ordet av det, så har du jentene dine hos deg igjen. Men jeg forstår veldig godt hvordan du har det, jeg får klump i halsen bare jeg skal være borte noen timer, he, he[:)]

Du får det sikkert kjempefint i Paris! Det er en kjempevakker by! Jeg eeelsker paris[:)]

Åååå så morro for dere da!!!!
Må kose dere MASSE... dere trenger nok å være litt kjærester igjen tenker jeg! [:D]
Vi har også booket barnevakt til neste sommer....da skal BARE vi to til syden ei hel uke...deeeeeili!!!!

Ha en kjempe fine tur [:D]
Håper ikke savne blir så alt for stort at du ikke får kost deg [;)]

God tur[:D][:D]

Kos dere Hanne!! Dette skal gå så bra så!![:D]

Halloen alle sammen.

Da var jeg tilbake fra Paris. Turen (opplegget) var nå så som så, men det var litt herlig å komme seg vekk litt. Jentene har hatt det kjempefint hos mormor og farmor. Faktisk så fint at når vi kom tilbake var det bare de som fikk dem til å smile den første timen[&:] Gjør det gjerne igjen, men det blir en stund til. Savnet jentene fryktelig. MEN... jeg har kost meg med sambo, litt alkohol ....og røyk... Disneyparken, Astrixparken og sightseeing i Paris. Kommer faktisk hjem med masse penger på kontoen[;)]

Å det hørtes deilig ut!! Unner deg virkelig den turen der!!!
det hadde du sikkert godt av, få ladet batteriene litt!! [:D]

Flott at det gikk så bra med jentene da, er nok ofte "verst" for oss hønemødrene!! [;)]

Disneyparken og Asterixparken!!!! heldiggris! Gleder meg til Nataniel blir så stor at vi kan ta han med dit! Det har vi store planer om[;)]

ORIGINAL: Hanna C

Disneyparken og Asterixparken!!!! heldiggris!

Har du plass til meg i kofferten neste gang du drar?[8|]

Sååå koselig at dere fikk litt kvalitetstid sammen. Har vært i disneyland selv og syntes det var skikkelig morro der.
Men jeg må si at det er godt å ha deg tilbake med oss....

Klemmer

Bra dere har kost dere og fått slappet av [:D]
jeg vil og i de parkene [&o]

Åhh så bra at dere hadde kost dere...hva slags opplegg reiste dere med??Hvilke steder besøkte dere? Vi var som sagt der for akkurat et år siden. Jeg må si jeg ble litt skuffet jeg..Ihvertfall over disneyland..Synes det var så lite å finne på i den parken. I overflod av salgsboder synes jeg..men men.
Det vakreste jeg har sett må være eifelltårnet om kvelden..og seinen...utrolig flott

ÅÅÅÅ Godt å høre at dere koste dere, da, Hanne, det glemte jeg jo å si!![:D]

Back
Topp