Da drar jeg igjen

babyliten

Forelsket i forumet
Ja, da har jeg mistet igjen. 4+5 denne gangen. Dette blir min 5. Spontanabort, så motivasjonen for å prøve er skikkelig på bunn. Denne gangen trodde jeg virkelig det gikk, men nei. Man mister også motivasjon når man ikke får den hjelpen man forlanger av legene, så for min del så kommer vi ikke til å prøve på allefall ett år nå. Jeg trenger en pause, for dette blir den 5. På ett og halvt år. Så takk for meg, og lykke til til dere andre :-)

Ja, da har jeg mistet igjen. 4+5 denne gangen. Dette blir min 5. Spontanabort, så motivasjonen for å prøve er skikkelig på bunn. Denne gangen trodde jeg virkelig det gikk, men nei. Man mister også motivasjon når man ikke får den hjelpen man forlanger av legene, så for min del så kommer vi ikke til å prøve på allefall ett år nå. Jeg trenger en pause, for dette blir den 5. På ett og halvt år. Så takk for meg, og lykke til til dere andre :-)

Blir helt i fra meg! Håper det går bra med deg!

Uff, så utrolig trist og urettferdig!! Håper virkelig du får hjelpen du har krav på når dere velger å prøve igjen. Lykke til videre!

Uff, så trist at det skjer igjen :-( Og fem ganger på rad! Trodde en hadde rett på hjelp etter tre sa? Du har virkelig krav på hjelp nå, etter det du har gått igjennom! Ikke gi opp, selv om det er utrolig tungt nå, men en dag holder du en liten baby i armene dine <3 klem

Last edited:
Uff, så trist :( håper du får den hjelpen du trenger og at alt ordner seg til slutt <3

Ufff så trist og urettferdig:(. Lykke til og håper det ordner seg til slutt.

Så utrolig trist! Hadde en venninne som mistet 6-7 ganger, men nå har hun en 2 år gammel gutt. Så ikke gi opp! Masse lykke til videre

Så utrolig trist:sad010håper du får hjelp til slutt <3

Tusen takk for støttende ord, damer <3 jeg har jo tatt kikhullsoperasjon, og da fant de ikke noe galt. Men jeg har lest og hørt alt av medisiner man kan få når man er gravid, men legen min gidder ikke å høre på meg og sier det blir til slutt. Begrensa hvor mange ganger man orker å gå igjennom det også :-(

Blir så trist når jeg leser om de som har mistet:( håper dere lykkes senere<3

Tusen takk for støttende ord, damer <3 jeg har jo tatt kikhullsoperasjon, og da fant de ikke noe galt. Men jeg har lest og hørt alt av medisiner man kan få når man er gravid, men legen min gidder ikke å høre på meg og sier det blir til slutt. Begrensa hvor mange ganger man orker å gå igjennom det også :-(
Få deg henvisning til ul for å få sjekka at det ikke er igjen rester så kan du snakke med legen der! Legen din har ikke rett i å si slik etter så mange sa!
Jeg var på ul på mandag, har mista 4 ganger og har to velskapte jenter, men de sa at hvis jeg mister denne gangen skal jeg utredes.
De kan henvise deg videre slik at du får sjekka opp om det er noe galt i livmora di.
Sender deg en veldig god klem <3 Vet hvor vondt det er, men en gang vil det klaffe og klamre seg fast i ni mnd <3

Anbefaler deg å ta en privat Gyn så får du hjelp raskt i stede for å vente mange måneder på offentlig.

Back
Topp