Da bytter jeg til Libero

Mamacita79

Forelsket i forumet
.. for Pampers får ungen til å lukte skikkelig vondt!!! 

Har ikke kjent denne lukten før, men i det siste har det blitt voldsomt - og uansett hvor mye jeg vasker, så sitter liksom lukten i huden likevel. Fysj!!

Ut og kjøpe Libero imorgen og forhåpentligvis hjelper det. 

Ja, helt enig.. Jeg brukte også pampers den første tiden, men syns det lukta helt forferdelig. Lukta smitta over på klærna, huden osv. Dessuten tror jeg det er lotion i den eller noe? For hver gang jeg skulle vaske vekk bæsjen hennes under vasken var det kjempe vannskelig å få den av, den var nesten limt på.

Hjalp da jeg bytta til libero, er en mye bedre lukt. Eller, det lukter jo tiss og bæsj, men ikke den bleielukta..

Vi bruker pampers sine activ fit nummer 3 og de avgir null lukt i det hele tatt hos oss bortsett fra i selve bleien. Grunnen til at de lukter er visst for å vise at her er det mye tiss så bleien bør byttes. Eg liker pampers best. De er så myke. Libero sine kjennes ut som papp.

gravidsol skrev:
Vi bruker pampers sine activ fit nummer 3 og de avgir null lukt i det hele tatt hos oss bortsett fra i selve bleien. Grunnen til at de lukter er visst for å vise at her er det mye tiss så bleien bør byttes. Eg liker pampers best. De er så myke. Libero sine kjennes ut som papp.

Samme her!

gravidsol skrev:

Jeg bruker den samme. Men uansett om det bare er en liten skvett med tiss, så syns jeg det lukter. Så kan ikke være for å vise at det er mye tiss i bleien ihvertfall. Og syns at gutten lukter også, ikke bare bleien. 
Når det gjelder mykhet, så syns jeg  Libero-bleiene er ganske harde (ihvertfall de til nyfødte, som er de eneste jeg har prøvd) - derfor jeg har brukt Pampers, for der ER mykere. Men - prøver likevel Libero nå, for den lukten er virkelig stygg.... 

Helt enig, stinker fælt med bare en liiiiten dråpe i.... Bare så dumt at de er så mye mykere!

Jeg sverger til Coop sine bleier! Synes de er bedre enn både pampers og libero. Hadde Coop-bleiene hatt mykhetehn til Pampers, og den strikken i ryggen til Libero, så hadde det virkelig vært den ultimate bleie!! =P

Rema 1000 bleiene bruker vi nå, kjempefornøyde 

Gikk fra pampers til coop sine, var en brå (og deilig) slutt på dritt oppover ryggen og skifting på nettene! KJEMPEfornøyd!

Vi har byttet over til coop sine (fra Libero), først bare for å teste om de kunne være like gode, men jeg oppdaget at det fantes en bleie som gjorde at det IKKE var tiss på hele pysjen hver morgen!!! Hurra for coop-bleiene! Til storesøster bruker vi noen fra Ica, i en stor rød pakke - euroshopper tror jeg de heter. Remableiene synes jeg blir steinharde med én gang det kommer tiss i dem.

Back
Topp