Da BV mistet størsteparten av okt2010

Cinii

Elsker forumet
Er veldig lite liv her nå, ser veldig godt at det er inne på facebookgruppen det skjer. Alle de kjente nickene er der inne,vi som har vært mest aktive.
Dette resultererer da i at nye og "ukjente" nick plutselig dukker opp her inne,ikke at det plager meg i det hele tatt, men man blir jo litt nysgjerrig da? Og siden andre har fått hodet hugget av ved den minste skepsiss til nye nick ofrer jeg denne gangen mitt og spør om dere "nye" kan presentere dere eller om tillfelle, fortelle hvilket nick dere hadde før? :)

Og jenter! Ikke fyr løs 3.verdenskrig a'! Det er LOV å være skeptisk! :)

Enig! bring it on:)

Bra initiativ, Cinii :)
Kjekt for oss "gamle" å få vite hvem som evt har nye nick, er ikke så lett å følge med..

supert cinii., du er toppers

Hey..

Jeg er jo en gammel bruker med nytt nick!
Hette POFF før, e  ikke sikkert dere har lagt merke til meg.. flittig leser over laaaaaaang tid!

-om noen lurer send mej en PM :)))))))))))))

Husker dere meg, eller bør jeg introdusere meg selv på ny? emoticon

.

Hei. :-)
Jeg er en ny bruker som i grunn ikke har presentert meg i det heletatt, kun nytt godt av deres kunnskap..Frekk som jeg er.

Dessverre "oppdaget" jeg ikke dette forumet før det var for sent og alt var dødt.. Så derfor føler jeg vel kanskje ikke helt at jeg kan hive meg med dere på facebook.

Jeg ble tipset om forumet av en av jentene her da jeg var ute og trillet en tur med henne for en liten stund siden.

Om meg kan jeg da si at jeg er førstegangsmor til ei tulle født i oktober. Vi skulle egentlig ha tilhørt desember-klubben, men det hadde ikke hun tid til å vente på. :-)

Back
Topp