Da blivende far skulle få vite..

ceilicec

Blir kjent med forumet

Hadde vært fast bestemt på at i dag skulle jeg ringe og fortelle han det..
Jeg ringte og ringte og ringte... først tok han ikke telefonen, så aviste han at jeg ringte, og nå har han slått av..

Vet bare en ting.. det var den sjansen han fikk til å vite det.. nå får han aldri vite at han skal bli far...

Jeg vil ikke orker ikke... noen lever best i uvitenhet.. [:@]

kanskje at han e opptatt me nå.. ikke ta frustrasjon på forhånd.. syns at han har rett til å få vite d.. du burde i såfall tenke dæ VELDIG godt om før du bestemme dæ for å ikke fortelle han d... håpe d ordne sæ for dæ [:)][:)]

Jeg vet hvorfor han ikke tok telefonen.. han har gitt klar beskjed at han ikke ville snakke med meg og at jeg ikke skulle ringe.. så da får han ikke vite... det skjer bare ikke...

men da burde du heller ikke forvente dæ nå av han som far.. e du sikker på at d e d du vil?? du klare dæ sikkert veldig bra (kanskje tillomed bedre) aleina.. men du må være veldig sikker... lykke til fordeom [:)][:)]

Du får sette deg ned å skrive ett brev til han da..
Jeg personlig mener alle har rett på å få vite om de skal bli far..
En kamerat av meg fikk greie på at han var blitt far 7 år etter at han var blitt det..Å han var ikke blid da..
Så du får tenke deg godt om..

håper du får tak i han. han bør få vite det, det er min mening, pluss den lille i magen hadde sikkert syntes det var greit at pappaen viste om henne/han når den tid kommer.

trur eg ville ha skreve ei melding." du skal bli pappa tosk" vist han lese den får du sikkert vite det.

noen gutter er skikkelig rare når det gjelder telefon... de har litt forfølgelsesangst eller hva! kanskje han er i en "jeg vil heller være med kompisene mine" periode, har hørt om mange som har erfart det... så går det en uke og så ringer de tilbake (og kjæresten har engstet seg massevis, selvfølgelig). kanskje det bare var feil stund å ringe.
sms høres som en bra idé. ring heller en venninne nå og vent litt med å ta kontakt. Han vet jo ikke at du er GRAVID!

sender deg en trøsteklem, jeg!

Huff skjønner godt at du blir irritert. men jeg synes som de andre at du bør fortelle han det. send en sms å skriv at du må snakke med han om noe viktig å at han skal få være i fred etter det. da ringer han deg nokk opp igjen. avtal å møtes å etter det er resten opp til han.. er han voksen tar han ansvar, gjør han det ikke er han ikke noe som er verdt å tenke på engang. uansett hva utfallet blir har i hvertfall du gjort ditt.  Ønsker deg lykke til. [;)]

Skjønner deg, men syns absolutt du skal fortelle han det. Han kan jo ikke vite at det er noe sånt du skal si. Føler med deg altså, men bare syns det er det som er mest riktig [8|] 

Vet ikke om det er slik for dere at det ble slutt fordi dere ikke klarte å få barn og hadde prøvd veldig lenge? kjenner en som hadde det slik... da er det jo fint at du ble gravid, da!
send en sms og be han ringe deg!
lykke til!

ORIGINAL: Tvilling74

Du får sette deg ned å skrive ett brev til han da..
Jeg personlig mener alle har rett på å få vite om de skal bli far..
En kamerat av meg fikk greie på at han var blitt far 7 år etter at han var blitt det..Å han var ikke blid da..
Så du får tenke deg godt om..

Signerer og tilføyer at jeg syns det er respektløst av deg og ikke fortelle det. Det er tross alt snakk om et lite barn her.
Skal du straffe barnet fordi ting ikke går som du vil??
Nei, dette ble jeg veldig provosert av å lese!!

Hadde jeg vært mann ville jeg nok blitt fornærmet om jeg ikke fikk vite at jeg skulle bli far..
Men faren til din baby vil tydeligvis ikke høre fra deg.. Kanskje han syntes du maser litt for mye?

La det går noen dager, så sender du han en sms om at du må snakke med han, og at du har noe viktig å fortelle, og om han kan ta telefonen når du ringer.
Gi han deretter litt tid på å få svare på sms-en, noen timer kanskje..
Hvis han ikke svarer deg så kan du jo sende en ny sms med at du er gravid og han skal bli pappa. Men det er fortsatt mulighet for at han ikke tar kontakt etter en sånn melding også.. Han trenger sikkert litt fred for å tenke og bli klar i hodet..
Bare ikke mas på han! Selv ikke etter han har fått vite det. Da blir ting bare værre. La det gå i hannes tempo, vent til han tar kontakt. Vet at det er vanskelig, men vil tro det er det beste både for faren, deg og babyen..

vist han nekta å prate me dej per telefon so kan du skrive na ei melding , den lese han nok uansett!!
ønske dej lykke til me valge ivertfall :)

Du har jo rett på barnebidrag fra han, men kan jo ikke kreve noe om han ikke en gang vet at det er han som er faren!
Og tenk på barnet, hva svarer du den dagen barnet ditt kommer og spør deg hvorfor han/hun ikke har noen far? Har du virkelig samvittighet til å frarøve barnet ditt en mulighet til å vokse opp med en far også? Skjønner at du er sint på han, men ikke la stoltheten ødelegge oppveksten for barnet ditt.

tenk på barnet, hva svarer du den dagen barnet ditt kommer og spør deg hvorfor han/hun ikke har noen far? Har du virkelig samvittighet til å frarøve barnet ditt en mulighet til å vokse opp med en far også? Skjønner at du er sint på han, men ikke la stoltheten ødelegge oppveksten for barnet ditt.

signerer.....

Har lyst til å si noe mer..

Var ikke meningen å være så kvass i sted. Jeg vet du har dine grunner til å hate han en stund, men ikke synk ned på hans nivå,  vær et bedre menneske enn han!! Det vil du tjene masse på senere!

Det var det jeg ville si da...

ORIGINAL: ceilicec

Hadde vært fast bestemt på at i dag skulle jeg ringe og fortelle han det..
Jeg ringte og ringte og ringte... først tok han ikke telefonen, så aviste han at jeg ringte, og nå har han slått av..

Vet bare en ting.. det var den sjansen han fikk til å vite det.. nå får han aldri vite at han skal bli far...

Jeg vil ikke orker ikke... noen lever best i uvitenhet.. [:@]

[/Du hvordan gikk det har du fått tak i typen(?).. syns så synd i deg. håper det blir en ordning..]

Må vel legge inn et svar her jeg og!
Dere som sier at hun bare er uansvarlig når hun ikke vil fortelle det, Har dere tenkt over å spørre hva slags person denne faren er? Eller har dere noen gang opplevd å bli gravid med en som bare vil føre med seg problemer?
Jeg gjorde selv tabben med å fortelle barnefaren at jeg var gravid.
Nå Har jeg vært igjennom så mange runder med helvete at eneste løsningen for meg blir å ta abort(i morgen) 
Har aldri angret så mye på noe noen gang, som det at jeg fortalte han om graviditeten. Elsker det lille barnet i magen min. Har tilogmed fått se h*n sprelle og høre hjertet slå.
Vet ikke hvordan jeg skal overleve uten det lille frøet, men vet også at nå er jeg så utkjørt at jeg ikke kan klare det.
Trodde ikke det fantes så mange tårer i verden, som jeg har grått de siste dagene.
Det verste er å vite at jeg kunne kost meg og hatt det fint med barnet, hvis jeg hadde unnlatt å si noe.
Så tenk dere litt om før dere dømmer. Det er ikke alltid ting er like enkle.

ORIGINAL: steinbukk82

Må vel legge inn et svar her jeg og!
Dere som sier at hun bare er uansvarlig når hun ikke vil fortelle det, Har dere tenkt over å spørre hva slags person denne faren er? Eller har dere noen gang opplevd å bli gravid med en som bare vil føre med seg problemer?
Jeg gjorde selv tabben med å fortelle barnefaren at jeg var gravid.
Nå Har jeg vært igjennom så mange runder med helvete at eneste løsningen for meg blir å ta abort(i morgen) 
Har aldri angret så mye på noe noen gang, som det at jeg fortalte han om graviditeten. Elsker det lille barnet i magen min. Har tilogmed fått se h*n sprelle og høre hjertet slå.
Vet ikke hvordan jeg skal overleve uten det lille frøet, men vet også at nå er jeg så utkjørt at jeg ikke kan klare det.
Trodde ikke det fantes så mange tårer i verden, som jeg har grått de siste dagene.
Det verste er å vite at jeg kunne kost meg og hatt det fint med barnet, hvis jeg hadde unnlatt å si noe.
Så tenk dere litt om før dere dømmer. Det er ikke alltid ting er like enkle.

helt alvorlig!!! ingen kan tvinge deg til å ta abort når du ikke vil. det er det dummeste jeg har hørt. ønsker du dette barnet så bærer du det fram med eller uten barnefaren.

You must log in or register to reply here.
Back
Topp