Da blir jeg med på november 2020 gruppen❤️

Ell1

Blir kjent med forumet
Hei hei alle sammen! I går var jeg på min 2. tul og fikk se en liten bamsemums med bankende hjerte som til og med med rørte på seg inne i magehuset. Den hadde vokst fra 0,77 cm (26. mars) til 2,33 cm (7. april). Er 8+1 i dag med foreløpig termin 20. november. En dag forskjell på kommende storesøsters termindato som da blir to år.
Vi får tett og god oppfølging fra gynekologen min pga tidligere historie med aborter, hadde tre på rad før første graviditet og en i desember 2019.
Er fortsatt ganske bekymret og ingen ting er sikkert i dette gamet her, men krysser fingrene og håper at spira sitter. Har ny tul 22. april, og videokonferanse ned jordmor etter påske.
Hadde kostholds regulert svangerskapsdiabetes sist, så må ta glukosebelastningstest tidlig denne gangen. Noen andre med erfaringer fra svangerskapsdiabetes her? Blir koselig å følge med dere alle her på gruppa.

Så hyggelig, velkommen! Og gratulerer :Heartred

Hei hei alle sammen! I går var jeg på min 2. tul og fikk se en liten bamsemums med bankende hjerte som til og med med rørte på seg inne i magehuset. Den hadde vokst fra 0,77 cm (26. mars) til 2,33 cm (7. april). Er 8+1 i dag med foreløpig termin 20. november. En dag forskjell på kommende storesøsters termindato som da blir to år.
Vi får tett og god oppfølging fra gynekologen min pga tidligere historie med aborter, hadde tre på rad før første graviditet og en i desember 2019.
Er fortsatt ganske bekymret og ingen ting er sikkert i dette gamet her, men krysser fingrene og håper at spira sitter. Har ny tul 22. april, og videokonferanse ned jordmor etter påske.
Hadde kostholds regulert svangerskapsdiabetes sist, så må ta glukosebelastningstest tidlig denne gangen. Noen andre med erfaringer fra svangerskapsdiabetes her? Blir koselig å følge med dere alle her på gruppa.

Gratulerer!!

Jeg er i samme båt som deg. Krysser fingre etter alt for mange MAer og andre kjipe greier. Tett oppfølging med ultralyd. :)
Tror vi er ca like langt. +- noen dager, så dette blir spennende :)

Takk skal du ha, veldig fint æ
Gratulerer!!

Jeg er i samme båt som deg. Krysser fingre etter alt for mange MAer og andre kjipe greier. Tett oppfølging med ultralyd. :)
Tror vi er ca like langt. +- noen dager, så dette blir spennende :)
Gratulerer selv!! ❤️
Så godt å høre, man blir både preget og litt smågal etter så mye strev og vonde opplevelser. Men nå krysser vi fingrene, og det hjelper litt med god oppfølging og fokus på alt som er bra. Lykke til, vi må holde kontakten og heie på hverandre.

Formen er mye bedre nå enn den har vært, har følt meg veldig lite gravid de siste 3-4 dagene egentlig, blir jo nesten litt bekymret :confused: hvordan har formen vært hos deg?
Har vært litt sliten og mer kvalm enn jeg var for to år siden, men man glemmer så fort, symptomer kommer og går. Men jeg vet plutselig er man bekymret for at man ikke er kvalm en dag.

Gratulerer og velkommen hit! :Heartred

Back
Topp