da blir hun sendt hjem...

ORIGINAL: *Nothernstar*

ORIGINAL: MiLfYwAy

sniff. sniff. Synes det lukter litt av FRP velgere her jeg......

Åhh, lord. Der mistet du all respekten i denne diskusjonen. Svært usaklig og søkt.

For det har vært så fantastisk mye saklig her syns du Northenstar? Har du lest tråden?

stakkar. Ikke bare henne, men alle i den situasjonen. Det er fælt at folk kan si jippy om at noen må tilbake til et sted de kan være i fare[:(] utrolig hvor lite empati noen har[8|]

Jeg driter i om det er noe med denne saken som er feil, hun har fått til noe som var sårt
tiltrengt et land med så mange asylsøkere og flyktninger.

Så du mener det er helt OK å begå lovbrudd bare man er ressurssterk og noe man kan ha bruk for?
Det er slik jeg tolker deg nå.

Åhh, lord. Der mistet du all respekten i denne diskusjonen. Svært usaklig og søkt.

Og BTW så kastet jeg ut denne kommetaren i håp om å provosere folk til å utdype standpunktene sine litt mer enn- "endelig, på tide, lei av å
se henne i media" osv. Hele tråden er usaklig og fylt av skadefrydhet.

ORIGINAL: Imogene

Jeg driter i om det er noe med denne saken som er feil, hun har fått til noe som var sårt
tiltrengt et land med så mange asylsøkere og flyktninger.

Så du mener det er helt OK å begå lovbrudd bare man er ressurssterk og noe man kan ha bruk for?
Det er slik jeg tolker deg nå.

Spør deg selv, hadde hun så mange andre valg? Eller hadde du som redd 15 åring meldt deg til myndighetene for å bli sendt til et
land du ikke hadde noen eller noe. Nei jeg mener ikke det er greit, men det er ikke så svart/hvitt noen ganger.

Jeg blir direkte kvalm av å lese denne tråden[:'(] Synes det er fælt at folk kan ha et slikt syn på innvandringspolitikken generelt[:o] (som det virker som mange her har)

ORIGINAL: carinasverden

stakkar. Ikke bare henne, men alle i den situasjonen. Det er fælt at folk kan si jippy om at noen må tilbake til et sted de kan være i fare[:(] utrolig hvor lite empati noen har[8|]

Enig. Folk har det fint i sine gode trygge hjem.

Og BTW så kastet jeg ut denne kommetaren i håp om å provosere folk til å utdype standpunktene sine litt mer enn- "endelig, på tide, lei av å
se henne i media" osv. Hele tråden er usaklig og fylt av skadefrydhet.

.. Og håper at dette er som med andre tråder på BV, at det ikke er særlig representativt for resten av befolkningen ! Jeg blir helt matt og provosert på samme tid av denne diskusjonen..

For det har vært så fantastisk mye saklig her syns du Northenstar? Har du lest tråden?

Ja har faktisk lest men må nok erkjenne at du med det sniff sniff innlegget ditt tok seieren i denne diskusjonen usakligheter.
Problemet for mange her inne er særbehandlingen hun får, ikke at det ikke er synd i mennesker som må ut. Det er sååå utrolig mange som fortjener å bli her mer enn henne men som ingen sympati får. Der ligger ihvertfall mitt problem med saken. Har ingen mening om henne som person og hadde hun fått oppholdstillatelse og fyllt kravene, kjempebra for henne. MEN hun gjorde ikke det og da er det ikke rettferdig at hun skal få så mye særbehandling overalt når små barn ikke får noe.

Send heller ut alle utlendingene som lever godt i fengslene her til lands.. De skulle vært sendt ut TVERT!!!![:@]
.. syns hun fortjente en sjans.. å ikke måtte ta støyten for foreldrenes gjeld[8|]

ORIGINAL: hottieplottieflottie

syns hun skal få bli i norge , send heller ut Mulla fuckings krekar !

Ja har faktisk lest men må nok erkjenne at du med det sniff sniff innlegget ditt tok seieren i denne diskusjonen usakligheter.
Problemet for mange her inne er særbehandlingen hun får, ikke at det ikke er synd i mennesker som må ut. Det er sååå utrolig mange som fortjener å bli her mer enn henne men som ingen sympati får. Der ligger ihvertfall mitt problem med saken. Har ingen mening om henne som person og hadde hun fått oppholdstillatelse og fyllt kravene, kjempebra for henne. MEN hun gjorde ikke det og da er det ikke rettferdig at hun skal få så mye særbehandling overalt når små barn ikke får noe.

Hvilken særbehandling har hun fått??? Hun har blitt fengslet og sendt tilbake til hjemlandet sitt. Er det det faktum at saken hennes har endret regelverket
som plager folk??

Back
Topp