da blir det usa kjole på meg :)

lizzzzie

Elsker forumet
har ei venninne som bruker å bestille litt klær fra utlandet, så hun tipset meg om en side med kjempe fine kjoler, og alle til en super okey pris. ingen av disse kjolene er over 350 nå [:)] vil ha en kort kjole, for da slipper jeg å legge den opp. jeg er jo den minien på 1,59, hehe. så kjolen vil bli akkurat under kneet tror jeg. håper bare jeg får den til første bryllupet jeg skal i. har ikke bestilt enda, for hun venninda mi må hjelpe meg litt med størrelsen først. men kommer til å gjøre det i morgen eller mandag. vurderer sterkt å kjøpe alle, men det spørs veldig på hva tollen kommer på.

dette er favoritten min. de har bare en størrelse igjen, og jeg tror kansje den blir litt stor til meg. men kansje jeg klarer å sy den inn litt.

Så bra da, får satse på du får den tidsnok! Likte den lilla jeg:)

ORIGINAL: Kemmet

Så bra da, får satse på du får den tidsnok! Likte den lilla jeg:)

ja liker den kjempe godt selv. hadde også tenkt å ha en kjole med farge. er så kjedlig å bare safe med svart heile tiden. så blir vell til at jeg kjøper en hver måned fremover. hehe. var mye annet fint inn på den siden også, og alt bare til oss som er store [:)]

den heter www.torrid.com

Likte og best den lilla[:)]

Så herlig at de har vanlige mennesker som modeller![:D]

ORIGINAL: Helene Burugle

Så herlig at de har vanlige mennesker som modeller![:D]

ja det syns jeg også. får ihvertfall ett mye bedre inntrykk på hvordan klærne vil sitte på en selv da.

Så fine kjoler!!!
Likte veldig godt de 2 øverste!

Og vi vil se bilde av deg når du får kjolen altså!!!![;)]

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

Så fine kjoler!!!
Likte veldig godt de 2 øverste!

Og vi vil se bilde av deg når du får kjolen altså!!!![;)]

visst jeg ser fin ut så. hehe.
joda, kommer til å legge ut. så visst aska holder seg litt i sjakk, så får jeg vell kjolen om ca 14 dager

Back
Topp