Da blir det tul i dag!

Sistine

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Ringte nå og hun hadde tid 15.45 så da tok jeg den. Var eneste hun hadde før helgen.
Så da håper je at det ikke er noe galt.
Blødde litt brunt på tirsdag, mer og rødt i går og brun rødt nå i dag. Har litt vondt i magen og ryggen, men det har jeg jo hatt heletiden egentlig.

Så da får vi håpe på det beste :)

Ringte nå og hun hadde tid 15.45 så da tok jeg den. Var eneste hun hadde før helgen.
Så da håper je at det ikke er noe galt.
Blødde litt brunt på tirsdag, mer og rødt i går og brun rødt nå i dag. Har litt vondt i magen og ryggen, men det har jeg jo hatt heletiden egentlig.

Så da får vi håpe på det beste :)
Ønsker deg masse lykke til! Håper alt er i skjønneste orden [emoji178]

Masse masse lykke til i dag [emoji173]

Krysser fingrene for at det er uskyldig og at du får se en liten luring det inne :)

Åh, håper alt er bare bra!

Håper allt er bra ja. Blødde litt med han første men da var det litt brunt bare. Hadde tent å fortelle storebror i huset og mamma og pappa nå til helgen så jeg håper virkelig allt er bra :)

Lykke til[emoji173]

Lykke til [emoji173]

IMG_0358.JPG

Da er jeg endelig hjemme. Så en flott liten bønne på eksakt 8 uker som tom beveget på seg :D ang blødningene så visste hun ikke men her var allt i skjønneste orden ihvertfall. Er så lykkelig :D fortalte det til kommende storebror når vi kom hjem og han ble kjempe glad <3 jeg spurte også om smertene i magen kunne komme av mitt tidligere ks arr og det sa hun at kunne hende. Så nå er det bare å prøve å senke skuldrene og bare ruge :D

Hærlig[emoji5][emoji106]

Back
Topp