Da blir det tidlig ul her også...

Phibonacci

Glad i forumet
Har hatt litt gul-brun, brunlig utflod siden fredag forrige uke. Ikke hver gang jeg er på do, men litt til og fra. Håpet det skulle gi seg, men det kommer noe nå og da enda, så i dag snakket jeg med gyn. og fikk time tirsdag 18. kl 10:00. Håper det 'holder seg stabilt' eller aller best bare slutter, og at alt står bra til på tirsdag! Hadde håpet å få før helgen, men det var desverre ikke mulig. 

Det er helt sikkert bare noen følsomme slimhinner eller noe annet ufarlig! De sier jo uansett at er det brunt så er et gammelt og "ikke noe å bekymre seg for". Det er jo lett å si, men jeg hadde jo bekymra meg jeg også. (Bekymrer meg vel 10 ganger mer etter at jeg ble gravid enn før :P) Blir uansett fint å få tatt en UL slik at du slipper å gå og tenke på det og bekymre deg! Krysser fingrene for at det gir seg! :)

Takk. Hadde det bare vært et par-tre dager, men når det har vart en uke er det greit å få det sjekket. Ene søsteren min hadde en ma, hun hadde kun litt brunlig utflod et par dager og ingen magesmerter. Satser dog på at alt står bra til der inne :)

Så bra at du får sjekket det, det verste er å gå og tenke på det hele tiden. Lykke til

Så slitsomt å gå rundt og bare vente.... Du får finne på noe moro i helgen så dagene går fort. Masse lykke til på tirsdag. Jeg har hørt om uendelig mange som spotter uten at det er noe galt. Er kanskje litt derfor så mange tar tidlig ultralyd...? Krysser fingre og tær for deg :)

Tusen takk jenter!
Har fullt opplegg i helga, så det er ikke noe problem :) Godt å vite at jeg har en tid, så har jeg noe å forholde meg til :)

Flott at du fikk time til ul da! Og ikke minst at du har fullt opplegg i helgen. Håper tida går fort til tirsdag! Og selvfølgelig både håper og tror jeg at alt er fantastisk inne i varmen hos lille knøttet :)

Uff, er ekkelt med sånne ting. Håper alt er bra på ul!! Lykke til:)

Er så lite morsomt og vente. Men siden det ikke er friskt blod hadde nokk jeg slappa litt mer av. Men det er jo som sakt lett og si. Krysser fingrene for at alt er bra med skatten i magen<3>

FrøkenB skrev:
Er så lite morsomt og vente. Men siden det ikke er friskt blod hadde nokk jeg slappa litt mer av. Men det er jo som sakt lett og si. Krysser fingrene for at alt er bra med skatten i magen<3>

Jepp. Er ikke kjempestressa eller noe jeg tenker på 24x7, men når det ikke gir seg helt blir man jo litt urolig likevel, så da er det bare greit å få det ut av verden og ferdig med det :)
Så lenge jeg ikke blør eller får veldig vondt i magen tar jeg det ganske chill :)

Takk for omtanke jenter! Dere er topp :D

Krysser fingrene for at alt er strålende med spiren :) Ønsker deg lykke til på ul og håper du får se et lite bankende hjerte :)
Hadde selv brunlig utflod + blødning. Var på ul og fikk se to bankende hjerter :)

Det går sikkert bra tirsdag, skal krysse fingrene for deg at det bare er noe uskyldig!

Så dumt at du måtte vente til over helgen, men kjempebra at du får sjekket det ut så du kan slappe av igjen. Det kommer til å gå så fint :)

Lykke til!

Back
Topp