da blir det operasjon på storebror...

**Moonlight**

Forumet er livet

skal fjerne mandlene.Fy som je gruer meg,han får jo panikk bare ved et stikk i fingeren....han begynner å grine bare vi nevner at han skal fjerne dem....

Men det skal bli godt å få gjort det.Håpe vi kan få en "ny gutt"hvis ikke må vi ta skrittet et steg til å få noen til å snakke med oss/han.Men håper og krysser fingre og tær for at det er dette som skal tilll

Noen tips til hvordan forberede han? har fått et fint hefte til barn med,om ei jente som fikk narkose,som vi skal lese for han...

nå vet ikke jeg hvor gammel han er
Men her så er det ikke så lenge siden at jenta var i narkose og det gikk mye bedre en vi trodde. Ho fikk først en medisin som ho drakk av som ho ble døsen/fulll av. Så satt pleier og lege å pratet med både oss som foreldre og barne. Vi ble med inn på operasjonsstua der så brukte de maske over ansikte på barne så nesten ut som slik som astma barn bruker. Barne sovnet, litt ekelt for oss foreldre å se barne reagere idet de sovner, her så begynte ho å sprelle litt og en så øynene gikk bakover så var ho rolig. Her stakk de ikke barne i hånden eller armen før barne sov i narkosen. For at barne ikke skulle bli skremt av slike ting

Vi ska inn snart for å fjerne mandler og håper dette vil gjøre at jenta får det letttere å spise og natt snorking blir borte, hvis dette ikke hjalp på snorkingen så måtte ho utredes for søvnapne var beskjeden vi fikk

Kan jeg spørre hva som er grunnen til at dere fjerner mandlene? Ser du har skrevet at hvis dere ikke får en "ny gutt", så må dere få noen til å prate med dere/han :)

Masse lykke til. Det er fort overstått, og mye bedre å fjerne de som barn, enn som voksen :)

_ChubbiNøff_ skrev:
Kan jeg spørre hva som er grunnen til at dere fjerner mandlene? Ser du har skrevet at hvis dere ikke får en "ny gutt", så må dere få noen til å prate med dere/han :)

Masse lykke til. Det er fort overstått, og mye bedre å fjerne de som barn, enn som voksen :)

han sover veldig dårlig,snorker og trekker etter pusten. Og han har VELDIG store mandler.

Vi sliter en del med humøret/oppførselen hans og diverse,men tror kanskje grunnen kan være dårlig søvn kvalitet.Jeg HÅPER det ihvertfall.

HeDa skrev:
_ChubbiNøff_ skrev:

han sover veldig dårlig,snorker og trekker etter pusten. Og han har VELDIG store mandler.

Vi sliter en del med humøret/oppførselen hans og diverse,men tror kanskje grunnen kan være dårlig søvn kvalitet.Jeg HÅPER det ihvertfall.

sendt pm

Venter på operasjon til datteren min på 4 1/2 år. Fjerning av mandler og polypper. Hørt at andre har fått "nye" barn tilbake, så håper virkelig det gjelder med Mina også. Mandlene hennes er digre.

Back
Topp