Da blir det oktober barn <3

Milla1988- mittførstebarn<3

Spent på min første graviditet <3
Septembermødre <3
5 dager på overtid å da blir det en liten oktober gutt i steden =) Han ville bare ikke være september barn han :P
så da tror jeg at jeg flytter over til dere =)
har et lite håp om at han kommer før helga. har fortsatt ikke noen smerter, men har masse kynnere, noe jeg ikke har hatt før nå. får av og til litt vondt i ryggen men det går fort over.
har overtids kontroll på fredag, så får se om man kanskje blir satt i gang =) jeg håper virkelig det, for har panikk for at han skal dø inni magen hvis han ligger der for lenge :/ merker han er blitt mindre aktiv, så jeg er glad når jeg kjenner han et par ganger om dagen. han pleide å danse i flere timer før. litt skremmende nå på slutten...

merker dere noen tegn på at ting nærmer seg?

Jeg er 4 dager på overtid, skal også på kontroll på fredag! Blir spennende lykke til håper og på fødsel før helgen:)

oktober er en fin mnd, håper du snart får babyen din. Jeg har ingen tegn på at det nærmer seg

Velkommen til oss skal du være :D Får håpe den lille kommer ut snart, også må man bare velge å stole på helsevesenet :):) Forstår godt at du er lei. Jjeg har 11 dager igjen, og er drittlei :P

Velkommen til oss skal du være :D Får håpe den lille kommer ut snart, også må man bare velge å stole på helsevesenet :):) Forstår godt at du er lei. Jjeg har 11 dager igjen, og er drittlei :p

det er først i går og i dag jeg ble lei. ellers har jeg vært utrolig tålmodig nå den siste tiden og bare koser meg med alene tid den siste tiden før han kommer =)
er rart hvor sakte tiden går når man venter på noe! får håpe din kommer litt før tiden så slipper du å sitte å vente alt for lenge ;)

Håper du får å føde før fredag :) Jeg har kontroll i morgen og håper at jeg får bli satt i gang før mandag.
Gutten min var også litt aktiv 2 siste dagene men i dag på natta var det skikkelig dansefest i magen. Kanskje din har rolig dager og forbereder seg å komme ut :)

Håper du får å føde før fredag :) Jeg har kontroll i morgen og håper at jeg får bli satt i gang før mandag.
Gutten min var også litt aktiv 2 siste dagene men i dag på natta var det skikkelig dansefest i magen. Kanskje din har rolig dager og forbereder seg å komme ut :)

min hadde noen skikkelig aktive dager forrige uke, men så roet han seg. så kan nok hende han gjør seg klar han og =)
Lykke til da =) og får håpe du får babyen din snart =) spennende tid i vente nå =)

Hei og velkommen :)
Får håpe han kommer snart så du slipper å bli satt i gang ;)

Jeg merker masse tegn på at det nærmer seg, og har gjort det unødvendig lenge :P Gått lenge uten slimpropp og med litt åpning, modningsrier, kynnere.. Kjennes ut som om bebien er utålmodig også, trykker nedover i bekkenet. Sinnsykt ubehagelig og vondt. Men kroppen gjør seg iallefall klar!

Jeg merker masse tegn på at det nærmer seg, og har gjort det unødvendig lenge :p Gått lenge uten slimpropp og med litt åpning, modningsrier, kynnere.. Kjennes ut som om bebien er utålmodig også, trykker nedover i bekkenet. Sinnsykt ubehagelig og vondt. Men kroppen gjør seg iallefall klar!

kjenner til det at det trykker nedover! det er eneste jeg merker. å litt kynnere når jeg går, men det har jeg kun merket i litt over 1 uke. det jeg gleder meg til, er å kunne reise meg opp fra senga og sofaen uten hjelp :P føler meg som en diger hval hehe.. og jeg har endelig skjønt hvorfor gravide bruker magen som bord, for det å bøye seg ned mot bordplata når jeg spiser, det er vondt! hehe..

vi får bare tenke at vi snart er ferdige, men da må vi slite med spreng i brystene, lite søvn, såre brystvorter osv.. men gleder meg til det og hehe =)

er vel ganske greit å vite når det skjer? skulle så ønske jeg viste når han kommer.. det å ikke vite er det værste syns jeg :p så syns du er litt heldig som vet når babyen kommer =)
Blir nå en helt annen erfaring enn sist å vite når ungen kommer. Synes det kan være greit å ikke vite det også. Men forstår når en begynner på overtid så er det kjedelig å vente på det skal skje. Og en gjør sikkert ikke noe en å tenke at kanskje i dag skjer det.

Blir nå en helt annen erfaring enn sist å vite når ungen kommer. Synes det kan være greit å ikke vite det også. Men forstår når en begynner på overtid så er det kjedelig å vente på det skal skje. Og en gjør sikkert ikke noe en å tenke at kanskje i dag skjer det.

tror jeg ville likt det bedre å få en dato som sa at: i dag kommer han!! =) er min første, så regnet med å gå på overtid å var klar for det. er bare de 2 siste dagene jeg er blitt skikkelig utålmodig. men i morra har jeg overtids kontroll, så får i hvert fall se babyen inni magen med ultralyd =) så blir man kanskje satt i gang.. blir spennende =)

Back
Topp