Da blir det ny ul på oss..

Hæppi-skvett

Glad i forumet
SF-målet mitt var fremdeles høyt, så da ville legen ha meg inn til en sjekk...

Lykke til, håper alt er som det skal. Det er det sikkert :)

SF målet?? Hehe.. Lykke til :D

SF målet?? Hehe.. Lykke til :D

Symfysemål :D

Legen, eller jordmor måler magen, fra skambeinet og helt opp der magen stopper. Dårlig forklaring. Men de følger med så du følger din kurve :D Det er vel for å følge med på om babyen vokser normalt.

Lykke til, håper alt er bra :)

Takk takk. Venter fremdeles på brev på sykehuset.. Skal heldigvis på 3dul neste uke, så da får jeg kanskje vite litt mer da..

Lykke til! Det er greit å få det sjekket, men sannsynligvis er alt som det skal. Det varierer sånn fra person til person. Selv har jeg lite sf-mål. Jeg har vært noe bekymret, men jeg var hos jordmor forrige uke og hun sa det skyldtes at jeg er tynn i utgangspunktet.

Lykke til :-)

Takk takk. Skal inn på ul på sykehuset i morgen og privat på onsdag. Blir dobbelt opp, men men...

Hvordan gikk dt??:-)

Det gikk veldig bra! Alt så fint ut, jenta er ca 1 kg nå og 9% over gjennomsnittet, så jeg kunne forberede meg på å kanskje få en stor baby ettersom at nr 2 var nesten 4 kg.. Så nå kan jeg bare glede meg til morgendagens 3D-ul :)

Så bra :D Gøy med 3D? :)

Vel, ble litt skuffet over 3d ul faktisk. Litt oppskrytt. Hadde sikkert vært mer moro hadde det ikke vært for timen dagen før, men trodde faktisk vi skulle få se babyen mer i 3D hvis du skjønner.

Hvor mange uker er du? Jeg har vært på mange ul pga liten tilvekst på babyen mens nå sist var hun blitt 981 gram så da slapp vi komme tilbake flere ganger :) de sa ikke noe om hvor stor hun skulle vært :P symfysemålet mitt er over gjennomsnittet selv om babyen har vært liten :P

Nå ble hun estimert til å være rundt 1000gr, bittelitt over gjennomsnittet som jeg ikke vet hva er, men sikkert rundt 900gr eller noe sånt. Jeg er 27 uker i dag :)

:P Jeg var 26+5 da hun ble målt til å være 981 :P Så da er hun vel ikke liten lenger kan jeg tenke meg :P hahaha :)

Back
Topp