Da blir det nok keisersnitt på meg..

Mamacita79

Forelsket i forumet
Var på kontroll idag for å sjekke om morkaken hadde flyttet seg vekk fra mormunnsåpningen, men det hadde den altså ikke. Den dekker hele åpningen og legen fortalte meg at jeg måtte nok forberede meg mentalt på å ta keisersnitt i uke 36-37.

Ønsket meg virkelig ikke keisersnitt, men lite å gjøre med det.
Alt stod ihvertfall bra til med lillegutt!! Som blir en septemberbaby istedet.

Godt at alt er bra med lillegutt! Skjønner at du ikke ønsker deg keisersnitt, men det går sikkert veldig bra!

Kjenner jeg blir litt spent selv nå, må inn til kontroll jeg også for å sjekke om morkaka har flytta seg jeg også, men jeg har ikke fått time før jeg er i slutten av uke 34. Leeenge til enda det føles det som.

homle skrev:
Godt at alt er bra med lillegutt! Skjønner at du ikke ønsker deg keisersnitt, men det går sikkert veldig bra!

Kjenner jeg blir litt spent selv nå, må inn til kontroll jeg også for å sjekke om morkaka har flytta seg jeg også, men jeg har ikke fått time før jeg er i slutten av uke 34. Leeenge til enda det føles det som.

Masse lykke til!!

Jeg skal på ny kontroll igjen i uke 32, men legen tvilte på at den kom til å flytte på seg. Den ligger hele 5 cm over/forbi åpningen, så sjansen er minimal..

Men da har jeg fått prøve både setefødsel, vanlig fødsel og keisersnitt. He he. Nå er det stopp - ingen flere fødsler på meg.

Tusen takk :)

Mamacita79 skrev:
Var på kontroll idag for å sjekke om morkaken hadde flyttet seg vekk fra mormunnsåpningen, men det hadde den altså ikke. Den dekker hele åpningen og legen fortalte meg at jeg måtte nok forberede meg mentalt på å ta keisersnitt i uke 36-37.

Hvorfor blir keisersnittet lagt så tidlig som i uke 36-37?

Lykke til :-)

Hvorfor blir keisersnittet lagt til så tidlig som i uke 36-37?

Mamacita79 skrev:

momloveswill skrev:
Hvorfor blir keisersnittet lagt til så tidlig som i uke 36-37?

Mamacita79 skrev:

Tror det var fordi man måtte gjøre det før mormunnen begynte å modne, fordi man da kunne begynne å blø veldig..

Back
Topp