Da blir det min tur til å dra..

Loca79

Gift med forumet
Januarskatter 2015
Sommerfuglene 2017
Blødningene har tatt seg opp, å har snakket med sykehuset som mener det kan være begynnelsen på en ny sa..
Er helt knust,tredje gang siden mai dette..
Er ikke meningen vi skal få vår skatt:(

Lykke til alle sammen!!

Sent from my iPhone using BV Forum

neei uff :( så trist å lese.

Mange klemmer til deg
Og lykke til videre !

Nei, så trist! :( Sender en god trøsteklem
Masse lykke til videre.

Off,dette var veldig trist å lese.Ønsker deg masse lykke til videre!

Nei, så utrolig trist :( :(

Krysser alt jeg har for at spiren sitter igjen fort og at den blir i 9 mnd!

Sender en stoooor trøsteklem <3

Kropp og sinn orker ikke flere skuffelser, så her blir det en lang pause nå..

Takk for alle gode ord<3

Uff ikke bra! det drar for mange nå altså!!! Lykke til videre med prøving når dere bestemmer dere for det igjen...

Nei så trist at det har tatt seg opp :( Håper inderlig den lille klorer seg fast uansett!

Nei :( Uff så trist.. Sender deg en god klem.

Eg veit ikkje kva eg kan skriva for å gjere det lettere for dere. Eit råd kan vere utredning og sjå grunnen til at det er slik. Det kan vere ein grunn til dette, og eg trur ei skikkeleg utredning kan vere det som vil hjelpa dere til å få deres ønskebarn.

Varme tanker fra The Flying Scotsman

Termin 8 Juni 2014

det var veldig trist å høre :( men kjære Loca79, be legen din om å bli utredet for habituell abort. Jeg vet det ikke hjelper noe nå. Men ved habituell abort mister man desverre 3 ganger, men den herde gangen sitter det helt itl mål.

Sender deg masse klemmer og ønsker deg masse lykke til videre <3

Nei nei :( Liker ikke det jeg leser og skulle ønske av hele mitt hjerte at dette ikke skjer deg:(
Men gjør som Stoltmor90 sier og få undersøkt hva det skyldes, også når du blir gravid igjen så får du tett oppfølging hele vegen :)

Jeg er under utredning allerede for habituell abort, fikk svar på prøvene når jeg var på sykehuset i går..å alle prøvene er normale..så nå vet jeg ikke hva vi skal gjøre:(
Har ny time på sykehuset på mandag, så får høre hva vi gjør videre..
Akkurat nå ser alt svart ut:(

Åh, så trist å lese :( du må jo få hjelp når du etterhvert kanskje får lyst å prøve igjen, vet om flere som det har virket med å bli satt på blodfortynnende ved påvist graviditet feks. Sender en god klem og ønsker deg masse lykke til videre!!

Back
Topp