Da blir det legetur *Oppdatert*

Escuro

Forumet er livet
Syk igjen. Tipper på bihule- og halsbetennelse, men kan jo hende jeg scorer jackpot slik som i sommer og har ørebetennelse i tillegg [8D] Spanande, spanande! Har iallfall huket fatt i en legetime 13.15 i dag.

Og eldstemann ble sendt til skolebussen, men kom hjem igjen og klaget på at han var kvalm og hadde vondt i halsen og gråt sine tapre tårer. Sendte han rett i seng, men han ble fort frisk, så noe sier meg at det ligger noe annet bak enn omgangssyke og andre vanlige diagnoser. Er ikke første gang han pådrar seg både det ene og det andre for å slippe skolen, så i dag må vi nok ha oss en skikkelig prat for å finne ut hva (eller hvem) som plager ham [&:]

[hr]

Oppdatering:
Var en superrask legevisitt. Gikk hjemmefra kl 13, hadde time 13.15 og var hjemme igjen 13.30. Han tok ikke crp eller noe. Kikket meg i halsen, spurte hvor jeg hadde vondt, dunket på bihulene mine og gav meg sykemelding, resept på penicillin og rinexin pluss en kvisekrem jeg spurte om jeg kunne få resept på. Og så gikk jeg ut igjen. Han kikket ikke i ørene mine heller, men regner med penicillinen tar knekken på det som finnes.

Eldstemann mistet ene bussen i dag morges fordi han brukte dobbelt så lang tid til bussen som han pleier (tar 5-6 min når jeg går med han, i dag brukte han 15 min....), så han måtte vente i 20-25 min på neste buss (var liksom ikke vits å gå hjem bare for å snu før han kom til inngangsdøra). Og tipper det er derfor han har blitt kvalm og fått vondt i magen. At det er psykisk fordi han ikke rakk bussen og måtte vente på neste. I tillegg sier han at det ikke er gøy å være på sfo fordi ingen av kompisene hans går der. Bestekompisen tar 13-bussen hjem, og selv må han vente til 14-bussen pga sfo. Da blir det vanskeligere for han å være med venner etter skolen. Så tror jeg har funnet løsningen til at han forsøker å skippe sfo'en. (Var i tillegg en 1. klassing som plaget han, men det var visstnok ikke så ofte)

Sliter med akkurat det samme, tror ikke eg har halsbetennelse men hvertfall sår hals. Skal ringe til legen på nytt kl 12 pga da var min lege kommet.
Har sendt mini i bhg og ligger no og slapper av. Håper det hjelper. Har slitt med skikkelig tette bihuler i to uker, men i natt har eg knapt sovet for det verker sånn.. Er noe drit altså [:'(]
God bedring til deg[:)] håper du slipper unna ørebetennelsen hvertfall!

Så trist med eldsteman, håper dere finner ut av det så han ikke plages mer [&:] Unger kan være slemme mot hverandre noen ganger [:(]

lykke til hoss legen :))[:)]

ORIGINAL: FrkStrikkepinne

[&o]

Lykke til med legetimen og med gutten! [:)]

Dakar Attila [&o] Og deg seff, håper på en mild diagnose [:)]

ORIGINAL: t0mmelise

[&o]

Lykke til med legetimen og med gutten! [:)]

Dakar Attila [&o] Og deg seff, håper på en mild diagnose [:)]

[&o]