Da blir det ks

Vårskatter

Glad i forumet
MAI 2013
Da blir det planlagt ks på meg.
Vært på kontroll og til samtale med lege på sykehuset i dag. Og lillegutt sitter fortsatt godt på rumpa si.

Så etter flere uker med å ha tenkt på hva jeg ville evt ville velge av to ting jeg egentlig ikke vil, falt idag avgjørelsen på ks.

Så nå er jeg spent på å få dato for når det skjer. Fikk beskjed om att de tar det rundt uke 39. Det er jeg neste onsdag, så da regner jeg med det blir en fan i løpet av neste uke.

Det blir jo spennende da:-) ikke lenge igjen no da:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Det blir jo spennende da:-) ikke lenge igjen no da:-)

Det gjør det :) Ble plutselig litt mer virkelig att han snart kommer og nå er det jo virkelig snart også :)

Høres like så greit ut så du slepper setefødsel :) ikke lenge igjen da :)

Ja, jeg syns i grunn det. Godt mulig setefødsel ville gått fint. Bekkenet mitt er stort nok, men med tanke på att det er en risiko for att det ikke går bra og havner i haste ks istedenfor føler jeg meg tryggere med å gå for planlagt ks.

Så godt å vite at det ikke blir setefødsel da, og at du snart har babyen hos deg :) Sikkert en lettelse at avgjørelsen er tatt :)

Så godt å vite at det ikke blir setefødsel da, og at du snart har babyen hos deg :) Sikkert en lettelse at avgjørelsen er tatt :)

Veldig godt att valget endelig er tatt. Slipper jeg å gruble noe mer på hvilket valg jeg skal ta. for det har vært vanskelig altså. Men jeg føler det ble rett valg.

Skal virkelig bli godt å bli ferdig :)

Veldig godt att valget endelig er tatt. Slipper jeg å gruble noe mer på hvilket valg jeg skal ta. for det har vært vanskelig altså. Men jeg føler det ble rett valg.

Skal virkelig bli godt å bli ferdig :)

Ja, er vel et valg mellom 2 ting de fleste fødene ikke ønsker, så ser den.. Nå kan du bare slappe av, og kose deg med de sist forberedelsene :)

Blir utrolig godt å bli ferdig :) 9 mnd. er absolutt nok :p

Ja, er vel et valg mellom 2 ting de fleste fødene ikke ønsker, så ser den.. Nå kan du bare slappe av, og kose deg med de sist forberedelsene :)

Blir utrolig godt å bli ferdig :) 9 mnd. er absolutt nok :p

Er jo ikke akkurat ideelt noen av delene nei. Jeg føler ihvertfall ikke det. Men må man så må man. 9 mnd er helt klart nok.

Nå skal jeg bruke uka på å gjøre klart det siste, så er vi klare til han kommer :)

Er jo ikke akkurat ideelt noen av delene nei. Jeg føler ihvertfall ikke det. Men må man så må man. 9 mnd er helt klart nok.

Nå skal jeg bruke uka på å gjøre klart det siste, så er vi klare til han kommer :)

Ja, du får kose deg masse med forberedelsene den neste uken, kommer nok til å gå fort :)

Tipper den konvolutten blir spennende å åpne!:) godt dåke kom fram til en avgjørelse:) masse lykke til!:)

Masse lykke til :) Ikke lenge igjen til du har babyen din i armene dine :)

Må være deilig å bare få tatt sen avgjørelsen! Vanskelig valg det der altså! :) nå må du ha masse lykke til :)

-- tasting fra mobil --

Tusen takk :) Godt att valget er tatt nå ja :)

Nå skal jeg gjøre klart det siste til lillebror og fokusere på hva som snart skal skje.

Fått tid og dag?

Back
Topp