Da blir det keisersnitt

Frk.Smedstad

Venter på lillesøster
Vært på kontroll på sykehuset i dag for å sjekke leie igjen. Og ikke noe sjokk at hun ligger i seteleie fortsatt. Så da har jeg fått dato for ks. 3.mars blir datoen <3

Storebror 05.10.2011 ♥️
Lillesøster er ventet 12.03.2014 ♥️

Det er jo ikke en uke til engang, så har du Thea hos deg :) Hva tenker du nå? Er du letta eller litt skuffa eller..?

Du får i hvert fall tenke at det er flere fordeler med å vite datoen allerede. Blir mye enklere å planlegge i forhold til evt barnevakt og pakking etc.

Var egentlig forberedt så er ganske greit. Visste det før jeg var på ul i dag.

Også blir jeg så godt tatt vare på på sykehuset også :-)

Er helt sprøtt å vite datoen egentlig. Søndag blir nok helt rar for min del. Barnevakt er fikset og kjenner jeg spent og urolig på samme gang liksom. På en god måte. Eneste nå er at jeg håper ikke riene kommer eller vannet går ;-)

Storebror 05.10.2011 ♥️

Så fantastisk det må være å vite datoen :) i alle fall hvis man et en kontrollfreak som meg :P og sikkert litt rart også......

Ikke er det lenge til heller!

Det må være deilig å vite at nå er det bestemt, så slipper du å gruble mer.
Tenk på mandag er du tobarnsmor, heldiggris!

Hehe... Ja tenk. Mamma til TO liksom. Sykt!!!

Så har bestemt at på lørdag kveld blir det biffmiddag på meg og sambo når Herman sover ;-)

Storebror 05.10.2011 ♥️

Lykke til! Godt å hvertfall ha ting planlagt så du vet hva du går til. Mye bedre enn et hastekeisersnitt! Og tenk at du får se datteren din snart!

Så deilig å ha datoen klar når du egentli så dem komme uansett:-) ja nå er du snart mamma til to. Du må ha masse lykke til med keisersnittet og barselstide på sykehuset. :-)

Dette går så bra. Du har jo sett hvordan jeg har det i dag og de er så snille og flinke her. Hjelper deg med alt. Siden du var her så har jeg gått meg en tur på kjøkkenet også. Og er mye sprekere. Tenk snart har du din Thea :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Masse lykke til! Må være fantastisk å vite at lille gull er her om mindre enn en uke! ❤️

Sniker litt på deg :)
Lykke til med KS. Jeg skal på terminkontroll 4/3, så da ser det ut til at du får før meg :)
Kos deg med biffen :)

Sniker litt på deg :)
Lykke til med KS. Jeg skal på terminkontroll 4/3, så da ser det ut til at du får før meg :)
Kos deg med biffen :)

Har du ikke poppa enda?? Hehe... Kan jo hende det skjer i helga for din del da?

Storebror 05.10.2011 ♥️

Masse lykke til! :)

Lykke til i morgen :) Så krysser jeg alt jeg har for at du får det bedre enn meg i ettertid <3
Best og ha det planlagt, enn om man skulle ende opp i HS hvis baby satte seg fast..

Lykke til i morgen :)

Back
Topp