Da blir det juni spire på meg :-)

Cæm

Blir kjent med forumet
Hei alle :) Endelig klaffet det igjen...Prøvd i 4 mnd nå, hatt en s.a. og håper spiren vil fortsette å gro denne gangen. Jeg er 4 + 6 dager i dag så fortsatt tidlig. Til og meg før jeg testet positivt har jeg hatt noen sinnsyke korsrygg smerter som jeg håper vil bedre seg...Ellers ikke så mye andre symptomer..Hva med dere?

Camilla

Gratuleremr så masse :)

Gratulerer så masse! :D :D

Og hjertelig velkommen til Juni2014!

Hei og velkommen:)

Er ca like langt som deg,her er det litt ømme pupper,løper på do og veldig trøtt:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer og velkommen hit til oss!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Gratulerer:)
Her kom symptomene i begynnelsen av uke 6. Uggen hele dagen hvis jeg ikke spiser jevnlig. Venter på ømme pupper, det fikk jeg sist:)

Hei alle :) Endelig klaffet det igjen...Prøvd i 4 mnd nå, hatt en s.a. og håper spiren vil fortsette å gro denne gangen. Jeg er 4 + 6 dager i dag så fortsatt tidlig. Til og meg før jeg testet positivt har jeg hatt noen sinnsyke korsrygg smerter som jeg håper vil bedre seg...Ellers ikke så mye andre symptomer..Hva med dere?

Camilla

Hei Camilla - Gratulerer så mye, da er vi ti i samme båt. Jeg er fem uker i dag og har også kun vært sliten i korsryggen så langt. Pluss litt små stikk i livmoren da :-) Krysser alt jeg har for at spiren min finner seg godt til rette :-)

Grattis og velkommen hit :)

Gratulerer og velkommen! Ømhet i korsryggen var noe av de første symptomene jeg merket, men det forsvant noen dager etter IKM og jeg har ikke kjent noe siden :thumleft

Gratulerer så mye, og velkommen hit til oss! :)

Her er det masse symptomer, den verste nå er kvalmen!

Gratulerer:-)

Camilla
Gratulerer :D har symptomer som mensen- smerter lignende. mye stikninger og strekk i magen, ømme pupper og føler meg sliten og daff. akkurat som om jeg har gjort noe i hele dag. :)

Da mistet jeg igjen :-( (4 gang)..Hvorfor vil det aldri sette seg :( Hatt intense ryggsmerter i korsryggen nesten en uke nå..Så vondt til tider at jeg ikke har klart å gå engang...Begynte å blø i går og hadde mage kramper..idag blør jeg fortsatt og det kom ut en klump som hadde en tynn hinne rundt seg...Kjenner allerede at ryggen er mye bedre...Så nå går det mot en vanlig hverdag..har fått henvisning til en kvinnelig spesialist..Så jeg får sjekket ut litt mer..Har lavt stoffskifte så mulig det er pga det, selv om jeg har sjekket det opp med blodprøver ofte. Jeg som hadde ønsket meg sommer barn :-( lykke til videre alle sammen..Så håper jeg å komme tilbake snart :)

Back
Topp