Da blir det januar baby :)

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Terminen var 27 desember, men ingen baby enda, så her blir det januar og 2017 baby! Spent på om det blir 1 januar eller ikke [emoji14] skal på overtidskontroll 3 januar om noe ikke har skjedd og blir da satt i gang om de har kapasitet :) så jeg blir nok veldig mye mer aktiv her også, men vil fortsette litt i desember forumet også :) skal føde i Drammen og venter ei jente :)

Så glad jeg har kommet meg over til januar nå, men har jo ikke termin før 19 da ;) Blir spennende å følge med på når det skjer :D

Kanskje like greit å gå over tida når det er sånn midt mellom to år :p

Terminen var 27 desember, men ingen baby enda, så her blir det januar og 2017 baby! Spent på om det blir 1 januar eller ikke [emoji14] skal på overtidskontroll 3 januar om noe ikke har skjedd og blir da satt i gang om de har kapasitet :) så jeg blir nok veldig mye mer aktiv her også, men vil fortsette litt i desember forumet også :) skal føde i Drammen og venter ei jente :)

Januar her og. Godt å "se" deg igjen fra desember gruppen. Jeg hadde termin 20 desember, helt sykt at jeg enda ikke har født!! Men i morgen tidlig tropper vi opp på KK i Bergen og blir satt i gang. Da er jeg 12 dager over termin

Januar her og. Godt å "se" deg igjen fra desember gruppen. Jeg hadde termin 20 desember, helt sykt at jeg enda ikke har født!! Men i morgen tidlig tropper vi opp på KK i Bergen og blir satt i gang. Da er jeg 12 dager over termin
Masse lykke til! Jeg har hengt begge steder. Har lært mye i begge gruppene og i desember har jeg fått lese endel om hva jeg har i vente. Kjekt :) Har en følelse at jeg også kommer til å gå over. Termin den 5. :)

Masse lykke til! Jeg har hengt begge steder. Har lært mye i begge gruppene og i desember har jeg fått lese endel om hva jeg har i vente. Kjekt :) Har en følelse at jeg også kommer til å gå over. Termin den 5. :)

Da må du ha lykke til :) Nå sitter jeg her med teen min og vi venter på barnevakten skal komme.
Kjenner det godt i hele kroppen. Gruer meg til opplevelsen men gleder meg til det er over og vi har en ny prinsesse i familien vår <3 Håper det går fort og at hun kommer i dag!

Da må du ha lykke til :) Nå sitter jeg her med teen min og vi venter på barnevakten skal komme.
Kjenner det godt i hele kroppen. Gruer meg til opplevelsen men gleder meg til det er over og vi har en ny prinsesse i familien vår <3 Håper det går fort og at hun kommer i dag!

Lykke til!

Tusen takk :) Så utrolig spennende! Håper det blir en fin opplevelse og at du får møte prinsessen din idag!

Henger på enda jeg og, hadde termin 24.12, men er fortsatt lite som skjer her. Skal på overtidskontroll/trivselskontroll i morgen og veldig spent på hva de sier da. Må skje noe denne uken uansett. 12 dager over på torsdag.

Masse lykke til!

Håper det blir januar kid her og (termin 21. Januar), men det kan i teorien bli en februar kid også.. Da dæver jeg isåfall! Orker ikke gå mer gravid nå :(

Masse lykke til :D

Håper du slipper det! Med mellomste hadde jeg termin 21 april og fødte 2 mai..

Åh shit. Flere har egentlig bedt meg om å være forberedt på februar, mens andre har sagt at de er sikre på at jeg føder i løpet av uken.. satser og håper på det siste! :o

Back
Topp