da blir det innleggelse igjen

Bruker817kos

Forelsket i forumet
på søndag. da skal ductusen lukkes på mandag kl 8. gubben skal ikke være med...men mamma er snill og blir med[:)]

Masse lykke til <3 Dette går kjempe bra, det vet jeg ;D

Masse lykke til!!

ORIGINAL: solisolden

Masse lykke til!!

[:)][:)]

Ønsker dere masse lykke til!
Var det dette som gjorde at hun ikke fikk puste under måltidene?

lykke til[;)]

ORIGINAL: Piplup

Ønsker dere masse lykke til!
Var det dette som gjorde at hun ikke fikk puste under måltidene?

trur det var svineinfluensa`n som gjorde det. men ductusen kan ha noe å si på flaske problemet. blir sliten

men litt irritert, for gubben har dårlig med intresse i å stille opp på ting. så jeg sa at hvis han ikke ville være med så kunne mamma være med. så siden det ble operasjon nå (ville ikke ta seg fri fra jobb) så sa han at, kunne mor di være med sa du?! på baby`n sin som ikke er 6kg engang sin FØRSTE operasjon!

ORIGINAL: lillebebis

ORIGINAL: lillebebis

sign :)

Masse lykke til!! Det går kjempe fint vettu [:)]

Så bra at dere endelig skal få ordnet opp[:)]
Dette går nok bra[;)]

ORIGINAL: LMG86

Masse lykke til!! Det går kjempe fint vettu [:)]

dumt det med pappan da[:(]

Som sagt; det e ikkje til å tru. Lykke til. Du virker veldig sterk, men synst du skal la typen din få vite kor mykje han svikter deg no. For seint om det skal bli krangla om etter operasjonen.

ORIGINAL: prematurmor2010

men litt irritert, for gubben har dårlig med intresse i å stille opp på ting. så jeg sa at hvis han ikke ville være med så kunne mamma være med. så siden det ble operasjon nå (ville ikke ta seg fri fra jobb) så sa han at, kunne mor di være med sa du?! på baby`n sin som ikke er 6kg engang sin FØRSTE operasjon!

Back
Topp